19 czerwca 2021 r. w Skierniewicach przy ul. Rawskiej 58 (parking żłobka miejskiego Iskierka) odbyła się już 11. edycja akcji pod hasłem „Wymień stare urządzenia na roślinę do sadzenia”, organizowanej przez firmy REMONDIS Electrorecycling i ELECTRO-SYSTEM.
Czytaj więcej...
Fagor Electrodoméstico, marka będąca częścią portfolio grupy Amica, rozpoczęła nową kampanię wizerunkową w Hiszpanii. Nawiązuje w niej m.in. do rosnącej popularności kobiecej piłki nożnej oraz realizacji pasji pomimo trwającej od ponad roku pandemii. Akcja promocyjna skierowana na tamtejszy rynek obejmuje telewizję, prasę oraz działania w „digitalu”, w tym w mediach społecznościowych.
Czytaj więcej...
Picie wody z kranu ma wiele zalet. Przede wszystkim jest to rozwiązanie ekologiczne, ale także ekonomiczne i wygodne. Jeśli obawiamy się o jakość kranówki, warto zaopatrzyć się w odpowiedni system filtracji.
Czytaj więcej...
W roku 2018 Komisja Europejska wprowadziła środki ochronne ograniczające import stali do Unii Europejskiej. Zastosowana polityka celna zmniejszyła de facto konkurencyjność przemysłu stalowego w UE, co odbija się bardzo niekorzystnie na innych gałęziach przemysłu, w tym AGD. Przedstawiciele przemysłu AGD apelują o zniesienie ograniczeń w imporcie stali.
Czytaj więcej...
Nowa generacja urządzeń chłodniczych Miele zdobyła „IF Design Award” w kategorii „produkty”. Nowe modele, które właśnie wchodzą na rynki w Europie, zostały docenione przez międzynarodowe jury za design i funkcjonalność. Wśród produktów nagrodzonych w tegorocznej edycji „IF Design Award” znalazł się także Gourmet – Teppan Yaki.
Czytaj więcej...
Barometr Nastrojów Konsumenckich GfK, czyli syntetyczny wskaźnik ilustrujący aktualne nastroje wśród polskich konsumentów, wyniósł w maju -3,8 i był aż o 7,2 p.p. wyższy w stosunku do poprzedniego miesiąca.
Czytaj więcej...
Ostatni rok przyniósł wiele zmian w naszym życiu, które nie ominęły także kuchni oraz sposobu, w jaki gotujemy, robimy zakupy i przechowujemy jedzenie. Firma Samsung postanowiła zapytać Polaków o wypływ pandemii na zmiany zachodzące w najważniejszym pomieszczeniu w domu.
Czytaj więcej...
Aby dokonała się ta trwała zmiana w podejściu do produktów i ekoprojektowania potrzebne są nie tylko ramy prawne, ale również poszerzanie świadomości społecznej i dodatkowe zachęty dla konsumentów, aby wybierali oni produkty trwalsze i przyjazne środowisku – wskazywał minister klimatu i środowiska Michał Kurtyka podczas konferencji Związku Cyfrowa Polska na temat zrównoważonego rozwoju, w której udział wzięli przedstawiciele polskiego sektora nowych technologii.
Czytaj więcej...
Jakie prawa ma każdy konsument w związku z naprawą zepsutego sprzętu elektronicznego? Czy producenci specjalnie postarzają nasze urządzenia? I na czym tak naprawdę polega globalna strategia na rzecz gospodarki opartej na ponownym użyciu? M.in. na te pytania odpowiedzą eksperci 15 czerwca podczas konferencji online „#Cyfryzujemy Polskę: Środowisko, Biznes, Konsument” pod honorowym patronatem Ministerstwa Rozwoju, Pracy i Technologii. Infomarket sprawuje patronat medialny.
Czytaj więcej...
BSH rozpoczęło akcję „Podwijamy rękaw”, której celem jest promowanie idei szczepień przeciw Covid-19 wśród pracowników. Pod hasłem kampanii zarząd i pracownicy firmy prezentują osobiste motywacje i zachęcają kolegów i koleżanki z pracy do szczepienia.
Czytaj więcej...
Pomimo entuzjastycznych reakcji zarówno wystawców, jak i odwiedzających organizator targów IFA – Messe Berlin musiał podjąć decyzję o odwołaniu tegorocznej fizycznej edycji imprezy.
Czytaj więcej...
Firma BSH uruchomiła w swoim serwisie fabrycznym bota, który rozmawia z klientami, rozumie ich pytania i odpowiada na nie. „Alex”, bo o nim mowa, wspiera pracowników serwisu AGD marek Bosch i Siemens.
Czytaj więcej...© 2024 InfoMarket