Fagor Electrodoméstico, marka będąca częścią portfolio grupy Amica, rozpoczęła nową kampanię wizerunkową w Hiszpanii. Nawiązuje w niej m.in. do rosnącej popularności kobiecej piłki nożnej oraz realizacji pasji pomimo trwającej od ponad roku pandemii. Akcja promocyjna skierowana na tamtejszy rynek obejmuje telewizję, prasę oraz działania w „digitalu”, w tym w mediach społecznościowych.
Bycie blisko swoich konsumentów i wspieranie ich pasji pomimo trwającej pandemii to główny przekaz, na jaki stawia w najnowszej kampanii ta niezwykle rozpoznawalna i popularna hiszpańska marka. Działania promocyjne mają także na celu zwrócenie uwagi młodszej grupy odbiorców na rozpoczętą niedawno współpracę marki z globalnym brandem piłkarskim Atlético Madryt. Po podpisaniu umowy licencyjnej przez grupę Amica w 2019 r., Fagor znów zagościł na półkach hiszpańskich sieci handlowych i dystrybutorów. Dotarcie z aktualną komunikacją w segmencie młodszych konsumentów oraz konsekwentne przywracanie obecności marki Fagor w rozważaniach zakupowych dotychczasowych grup odbiorców to zadania na kolejne lata. Firma będzie je realizować m.in. przez nawiązanie do rosnącego i niezwykle popularnego trendu fempowermentu w Europie, wzmacniającego wizerunek marki wspierającej i dopasowanej do codziennych realiów, które wymagają sprawnego łączenia obowiązków domowych, pasji oraz zadań związanych z pracą czy też edukacją.
– Fagor Electrodoméstico to marka szczególna w portfolio grupy Amica. Dzięki umowie licencyjnej, podpisanej pod koniec 2019 r., dostaliśmy możliwość eksploatacji brandu o bardzo podobnej rozpoznawalności i postrzeganiu wśród hiszpańskich konsumentów, z jaką mamy do czynienia w Polsce przy marce Amica. Prace nad platformą komunikacyjną oraz planem marketingowym trwały długo, obejmując m.in. pogłębione analizy badań konsumenckich oraz warsztaty z Hiszpanami, dzięki którym poznaliśmy realne postrzeganie i potrzeby ze strony końcowych użytkowników sprzętów AGD. Początkowy plan zakładał rozpoczęcie komunikacji w marcu 2020 r., jednakże pandemia opóźniła o rok i zmieniła całą platformę komunikacyjną dla marki. Wychodząc z pandemicznych realiów w Hiszpanii, mówimy głośno ˇQué bien tenerte cerca!, czyli „Jak dobrze być blisko ciebie!”, podkreślając realne wsparcie sprzętów AGD w tym, co zmieniło się w funkcjonowaniu domostw w ciągu ostatniego roku – mówi Paweł Rydz, dyrektor ds. marketingu grupy Amica.
© 2024 InfoMarket