Serwis producenta to coś więcej niż tylko naprawy urządzeń gospodarstwa domowego. To kompleksowa opieka posprzedażowa, która obejmuje doradztwo produktowe, szybkie diagnozowanie problemów na odległość oraz działania na rzecz zrównoważonego rozwoju. W ramach kampanii Loving Service #LikeABosch, Bosch podkreśla swoje zaangażowanie w budowanie długotrwałych relacji z konsumentami i dostarczanie usług najlepszej jakości.
Czytaj więcej...
Elica wkracza w nowy etap rozwoju. Podczas tegorocznych targów „Eurocucina” marka nie tylko zaprezentowała się światu z ambitną strategią i precyzyjną misją: odgrywać główną rolę na globalnym rynku sztuki kulinarnej, ale również nowymi urządzeniami AGD.
Czytaj więcej...
Samsung współpracuje z Narodowym Instytutem Kardiologii przy tworzeniu rozwiązania Health Stack. To nowatorski projekt typu open source, który wspomaga cyfrowe badania nad zdrowiem, umożliwiając naukowcom łatwe tworzenie aplikacji, serwerów zaplecza i narzędzi analitycznych dla urządzeń opartych na systemach operacyjnych Android i Wear OS.
Czytaj więcej...
Pyramis, jeden ze światowych liderów w branży zlewozmywaków kuchennych, działa w Polsce od 1999 r., zatem w tym roku świętuje 25-lecie polskiego oddziału. Ten rok to nie tylko rocznica, ale również ważny kamień milowy: Pyramis wprowadza na polski rynek sprzęt kuchenny do zabudowy, w tym płyty do zabudowy produkowane w nowej fabryce w Grecji.
Czytaj więcej...
Polska Korporacja Recyklingu z Lublina to nie tylko jeden z największych, ale przede wszystkim najnowocześniejszy w Polsce zakład przetwarzania sprzętu elektrycznego i elektronicznego. W ramach działań związanych z ZSEE firma od lat stawia sobie za główne cele jakość oraz innowacyjność.
Czytaj więcej...
„Once a Miele, Always a Miele” to hasło nowej kampanii marki – producenta urządzeń AGD klasy premium. Ta największa jak dotąd na polskim rynku kampania wizerunkowa Miele realizowana jest w roku jubileuszowym, w którym Miele świętuje 125-lecie.
Czytaj więcej...
System zagospodarowania zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego jest bardziej skomplikowany, niż mogłoby się wydawać. Z jednej strony odpowiedzialność spoczywa na producentach i importerach, a z drugiej na gminach.
Czytaj więcej...
„Raz Miele. Zawsze Miele. 125 lat jakości” – to motto Miele na tegorocznych targach IFA. W roku jubileuszowym, wśród łącznie 270 urządzeń, Miele prezentuje na swoim stoisku przełomowe nowości i ponad 70 modeli specjalnych z serii 125 Gala Edition i 125 Edition, ze wszystkich kategorii produktów.
Czytaj więcej...
Samsung podczas specjalnej konferencji prasowej podsumowującej wprowadzenie całej grupy produktów klasy AI zaprezentował urządzenia, które dzięki zaawansowanym funkcjom wykorzystującym sztuczną inteligencję mogą realnie pomóc użytkownikom w codziennych obowiązkach domowych, ułatwić komunikację i wypoczynek. Będzie je łatwo zauważyć dzięki specjalnemu oznaczeniu „Klasa AI”, które znajdzie się głównie na sprzętach AGD i telewizorach.
Czytaj więcej...
Firma z siedzibą w Fabriano wykonuje ważny krok na ścieżce swojego rozwoju dzięki nowemu pozycjonowaniu, rewolucyjnym produktom i całkowicie zmienionej tożsamości marki. Zmiany zostały zaprezentowane na targach „Eurocucina 2024”.
Czytaj więcej...
Idealnie wysmażony stek; rosół, który nie kipi; gulasz, który nie przywiera do garnka, a może doskonale stopiona, gładka czekolada bez ryzyka przypalenia… Brzmi jak marzenie? Od tej pory gotowanie na indukcji może być prostsze niż kiedykolwiek dzięki nowej generacji płyt indukcyjnych 3.0 marki Amica z technologią HobControl Pro, które teraz można testować 60 dni w programie 100 proc. satysfakcji albo zwrot pieniędzy.
Czytaj więcej...
Wystartował nowy program śniadaniowy „Halo, tu Polsat”. W porannym paśmie nie mogło zabraknąć gotowania. Partnerem strefy kulinarnej jest marka Bosch. Kuchnia została wyposażona w nowoczesne urządzenia marki Bosch.
Czytaj więcej...© 2024 InfoMarket