Firma Samsung ogłosiła w trakcie targów CES 2022 swoje członkostwo w sojuszu Home Connectivity Alliance (HCA), do którego przyłączyła wraz z czołowymi producentami urządzeń do „inteligentnego” domu w celu promowania interoperacyjności i większego bezpieczeństwa.
Czytaj więcej...
Jak wynika z najnowszej edycji raportu „Global State of the Consumer Tracker”, opracowanego przez firmę doradczą Deloitte, niemal połowa badanych na świecie liczy na poprawę swojej sytuacji ekonomicznej w ciągu najbliższych trzech lat, a jednocześnie ponad dwie trzecie martwi się rosnącymi cenami codziennych zakupów.
Czytaj więcej...
Dane Salesforce wskazują na rekordowy sezon świątecznych zakupów – sprzedaż cyfrowa zwiększyła się o 5 proc. rok do roku, osiągając poziom 1,14 biliona dolarów na całym świecie.
Czytaj więcej...
EkoWalentynki to ogólnopolska cykliczna akcja edukacyjna realizowana od 2010 r. Jej celem jest popularyzacja wiedzy z zakresu prawidłowego postępowania ze zużytym sprzętem elektrycznym i elektronicznym oraz bateriami.
Czytaj więcej...
Kärcher został głównym inwestorem spółki Mysoda, fińskiego producenta urządzeń do wytwarzania wody gazowanej. Partnerzy będą wspólnie prowadzić działania marketingowe i zarządzać dalszym rozwojem zrównoważonych produktów do wody gazowanej.
Czytaj więcej...
Marka Thomas, znana z produkcji wysokiej jakości odkurzaczy z filtrem wodnym, rozpoczęła współpracę z siecią MediaMarkt, wprowadzając do jej oferty cztery modele odkurzaczy.
Czytaj więcej...
Firma Samsung Electronics ogłosiła swoje zrównoważone inicjatywy na rok 2022, których celem jest przyspieszenie rozwoju przyjaznych dla środowiska sprzętów AGD. Opracowując innowacyjne urządzenia i usługi codziennego użytku, Samsung wychodzi naprzeciw ekologicznym wyzwaniom.
Czytaj więcej...
Rekordowo duża liczba respondentów – 98 proc. w Polsce i 97 proc. na świecie uważa, że uczciwość jest ważna w ich firmie. Równolegle 63 proc. ankietowanych w Polsce i 55 proc. na poziomie globalnym uważa, że w ciągu ostatnich 18 miesięcy standardy etyczne pogorszyły się lub pozostają na obecnym poziomie.
Czytaj więcej...
Z końcem 2021 r. ASEKOL PL uruchomił projekt odbiorów wielkogabarytowego zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego od mieszkańców Warszawy. Projekt obejmie wkrótce także inne polskie miasta. ASEKOL PL nie pierwszy już raz prowadzi kampanię edukacyjną wśród mieszkańców stolicy. Tym razem projekt również swoją treścią doskonale wpisał się w zakres prowadzonych przez firmę publicznych kampanii edukacyjnych. Tego rodzaju akcje poprawiają stan świadomości ekologicznej mieszkańców stolicy oraz wspomagają osiągnięcie wysokich poziomów zbierania zużytego sprzętu oraz baterii.
Czytaj więcej...
Tegoroczna licytacja to już trzecia edycja projektu, w którym iRobot – pionier w dziedzinie domowej robotyki, współpracuje z najlepszymi artystami w Polsce. W tym roku wraz z Oskarem Ziętą – światowej sławy architektem i projektantem wyposażenia wnętrz, firma przedstawia wyjątkowy projekt z okazji 30. Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.
Czytaj więcej...
Edukacja o prawidłowej utylizacji elektroodpadów nie jest łatwa i najlepiej zaczynać ją jak najwcześniej. Bez wątpienia pomoże w niej cykl filmów „Smarti na tropie elektrośmieci”.
Czytaj więcej...
Promująca szczepienia wśród pracowników BSH kampania „Podwijamy rękaw” została wyróżniona w prestiżowym konkursie „Złote Spinacze”.
Czytaj więcej...© 2024 InfoMarket