Promująca szczepienia wśród pracowników BSH kampania „Podwijamy rękaw” została wyróżniona w prestiżowym konkursie „Złote Spinacze”.
„Złote Spinacze” to największy konkurs PR w Polsce. Jego zadaniem jest zwiększenie profesjonalizmu i podnoszenie standardów w branży PR. Jest kierowany do wszystkich firm realizujących kampanie PR. W tym roku odbyła się 19. edycja tego wydarzenia, która cieszyła się rekordowym zainteresowaniem. Wpłynęło aż 397 zgłoszeń w 35 kategoriach. Ponad 90-osobowe jury, składające się z branżowych ekspertów, oceniło zgłoszone do konkursu projekty.
Kampania „Podwijamy rękaw” została wyróżniona „Srebrnym Spinaczem” w kategorii „Employee experience i komunikacja wewnętrzna”. Głównym celem kampanii było pokazanie pracownikom korzyści, jakie dają szczepienia, a tym samym przekonanie ich, że to jedyna możliwość powrotu do normalności. Pod hasłem kampanii zarząd i pracownicy BSH zaprezentowali osobiste motywacje i zachęcali kolegów i koleżanki z pracy do szczepienia. W ramach kampanii firma przygotowała kilkuminutową animację, ulotki, roll-upy i plakaty uświadamiające, że szczepienia są kluczem do ochrony zdrowia rodzin oraz powrotu do życia sprzed pandemii. BSH podkreślało, że kampania ma charakter informacyjny, a decyzja o zaszczepieniu jest dobrowolna. Również jako jedna z pierwszych firm zadeklarowało chęć organizowania punktów szczepień w zakładzie pracy. Za opracowanie koncepcji kreatywnej oraz nadzór nad produkcją kampanii odpowiadała agencja Pracownia EB.
© 2024 InfoMarket