Tegoroczna odsłona Łódź Design Festival 2022 odbędzie się w dniach 12 – 22 maja 2022 r. Hasło „RE:GENERACJA” to zaproszenie do wspólnego poszukania odpowiedzi na wyzwania przyszłości. Organizatorzy festiwalu zapowiadają wyjątkowy i atrakcyjny program, w którym nie zabraknie konkursu make me!, plebiscytu must have oraz wielu interesujących wystaw i wernisaży.
Czytaj więcej...
W lutym 2022 r. odbyły się największe targi w Ameryce Północnej – The Kitchen & Bath Industry Show (KBIS), organizowane w Orlando na Florydzie. Grupa Amica wzięła w nich udział po raz pierwszy, prezentując nowoczesne rozwiązania z gamy sprzętu grzejnego: kuchni wolnostojących, piekarników, płyt i okapów. Rynek amerykański jest jednym z rozważanych kierunków eksportowych największego polskiego producenta AGD.
Czytaj więcej...
Bateria Atlas Neo Sensor marki Franke otrzymała wyróżnienie specjalne w kategorii „Doskonały projekt produktu” na „German Design Award”. W tym hybrydowym modelu wodę uruchamia się bezdotykowo lub manualnie dźwignią mieszacza.
Czytaj więcej...
Podczas targów CES 2022 firma Samsung zaprezentowała swoją pierwszą lodówkę Bespoke French Door, za sprawą której oferta Bespoke obejmie niemal wszystkie główne typy lodówek sprzedawane w Stanach Zjednoczonych.
Czytaj więcej...
Z końcem 2021 r. ASEKOL PL uruchomił projekt odbiorów wielkogabarytowego zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego od mieszkańców Warszawy. Projekt obejmie wkrótce także inne polskie miasta. ASEKOL PL nie pierwszy już raz prowadzi kampanię edukacyjną wśród mieszkańców stolicy. Tym razem projekt również swoją treścią doskonale wpisał się w zakres prowadzonych przez firmę publicznych kampanii edukacyjnych. Tego rodzaju akcje poprawiają stan świadomości ekologicznej mieszkańców stolicy oraz wspomagają osiągnięcie wysokich poziomów zbierania zużytego sprzętu oraz baterii.
Czytaj więcej...
Kuchnia, zarówno jako otwarta przestrzeń, kompaktowa wnęka czy niezależne pomieszczenie, jest w coraz większym stopniu w ciągłej komunikacji i integracji z domową przestrzenią i ogniskuje codzienne rodzinne i towarzyskie życie. Łączy zatem rozmaite funkcje. Producenci sprzętów kuchennych od lat poszukują idealnych rozwiązań. Wyzwaniu sprostała firma Elica, która odważnie zaproponowała użytkownikom nowoczesną linię płyt NikolaTesla.
Czytaj więcej...
Prezes zarządu Grupy Amica został doceniony za zbudowanie pozycji czołowego producenta AGD w Europie w kategorii ekspansja zagraniczna. ICAN Institute od wielu lat prowadzi programy rozwojowe dla kadry menedżerskiej, a w konkursie „Liderzy Jutra” wyróżnia menedżerów, którzy dzięki swojej pracy odnoszą sukcesy zarówno w środowisku lokalnym, jak i na globalnych rynkach.
Czytaj więcej...
Marka MPM, wychodząc naprzeciw codzienności, zabieganiu i braku czasu na planowanie posiłków, nie mówiąc już o zakupach i gotowaniu, oferuje klientom proste przepisy na szybkie dania. Przepisy znajdują się na stronie producenta, a ich opis i czytelne grafiki sprawiają, że nawet ci, którym gotowanie przysparza kłopotów, poradzą sobie z tą czynnością niczym profesjonalni kucharze.
Czytaj więcej...
Samsung wspiera młodzież w innowacyjnym myśleniu i rozwijaniu kompetencji przyszłości z naciskiem na kreatywność, współpracę, komunikację i krytyczne myślenie. W oparciu o metodę design thinking oraz STEAM uczestnicy programu „Solve For Tomorrow” szukają rozwiązań dla zmian zachodzących we współczesnym świecie.
Czytaj więcej...
Od lat w wielu sektorach rynku BSH utrzymuje czołową pozycję. Biznesowe osiągnięcia są nie tylko powodem do ogromnej dumy i wdzięczności wobec pracowników, ale również źródłem ogromnej odpowiedzialności. BSH tę odpowiedzialność chętnie przyjmuje i zamienia w działanie.
Czytaj więcej...
Alina Jankowska-Brzóska, Wiceprezes Zarządu Grupy Amica, zajęła 7. miejsce w prestiżowym rankingu „100 Kobiet Biznesu”, organizowanym przez „Puls Biznesu”. Konkurs wspiera i promuje przedsiębiorczość kobiet polskiego świata biznesu, odwagę we wprowadzaniu zmian, a także ich wpływ na gospodarkę.
Czytaj więcej...
24 proc. polskich firm monitoruje obecnie swój ślad węglowy, a mniej niż co dziesiąte przedsiębiorstwo przygotowuje raporty i sprawozdania na ten temat lub zleca je zewnętrznej firmie. Pokazuje to skalę działań w kierunku zrównoważonego rozwoju, które muszą jeszcze zostać podjęte przez większość polskich przedsiębiorstw. Więcej ciekawych informacji o działaniach klimatycznych polskich firm zawiera raport „Smart Industry Polska 2021”.
Czytaj więcej...© 2024 InfoMarket