Sieć elektromarketów Neonet rozpoczęła kolejną odsłonę kampanii „Mówisz – masz”. Nowym ambasadorem został Krzysztof Ibisz. Prezenter, aktor i dziennikarz w najnowszym spocie podkreśla znaczenie jakości obsługi i zrozumienia zróżnicowanych potrzeb klientów.
Krzysztof Ibisz to kolejna gwiazda kampanii marki. Wcześniej w działania sieci zaangażowano Joannę Krupę i Michela Morana. Podobnie jak oni, dziennikarz i prezenter jest bohaterem humorystycznego spotu, który odwołuje się do myśli przewodniej platformy komunikacyjnej „Mówisz – masz”. Działania mają podkreślać jakość obsługi w sklepach Neonet połączoną z bogatym asortymentem i maksymalnie ułatwionym procesem wyboru. – Bardzo spodobał mi się humor zawarty w reklamach Neonet, dlatego chętnie zdecydowałem się na udział w tej kampanii. W spocie pokazujemy przede wszystkim technologię z perspektywy użytkownika potrzebującego gotowych rozwiązań i zrozumienia ze strony specjalistów. Całość zawiera w sobie dużą dawkę dystansu, który także jest dla mnie bardzo ważny – mówi Krzysztof Ibisz. Wizerunek ambasadora pojawi się w reklamach telewizyjnych i online, a także w niemal trzystu sklepach sieci na terenie całej Polski. Za strategię, kreację i nadzór nad realizacją działań odpowiada agencja Opus B. Za współpracę z gwiazdą, Krzysztofem Ibiszem, odpowiada agencja Star Manager. Działania swoim zasięgiem obejmą szeroką paletę mediów, w tym stacje telewizyjne, platformy VoD, różnorodne nośniki online, czy materiały POS.
© 2024 InfoMarket