Artykuły

Realizacja strategii rozwoju segmentów

Realizacja strategii rozwoju segmentów B2B i B2C

2024-06-01

W minionym roku GK Action SA utrzymała marżę na wysokim poziomie 8,79 proc. Przychody w 2023 r. osiągnęły wartość 2 510 437 tys. zł, co oznacza wzrost o 143 481 tys. zł w stosunku do roku 2022, a zysk netto wyniósł 36 768 tys. zł względem 48 966 tys. zł z roku poprzedniego. To efekt wzrostu kosztów pracy, nakładów na marketing, rozwoju projektów e-commerce i wymagającej sytuacji rynkowej.

Czytaj więcej...
Ekspres J8 Twin z wyróżnieniem

Ekspres J8 Twin z wyróżnieniem „iF Design Award”

2024-05-10

Niezwykle kompaktowa JURA J8 Twin to ewenement w swoim segmencie, ponieważ oferuje możliwość obsługi dwóch różnych gatunków kawy. Rozwiązanie to zostało docenione w prestiżowym konkursie wzorniczym.

Czytaj więcej...
Stawia

Stawia na globalną transformację cyfrową

2024-05-09

Grupa Amica od lat stawia na innowacje i cyfryzację. Najnowszym projektem było zakończenie migracji do SAP S/4HANA w skandynawskiej spółce Gram A/S, będącej częścią Grupy Amica. 

Czytaj więcej...
Perspektywy rozwoju branży elektrorecyklingu

Perspektywy rozwoju branży elektrorecyklingu w Polsce

2024-05-04

Ostatnie lata przyniosły bardzo dynamiczny rozwój branży elektrorecyklingu w Polsce. Jeszcze 10 lat temu trudno było sobie wyobrazić, że stanie się ona jednym z najdynamiczniej rozwijających się segmentów gospodarki.

Czytaj więcej...
Umacnia pozycję

Umacnia pozycję na rynku nieruchomości handlowych

2024-05-04

Według planów grupa TERG SA czyli właściciel m.in. sklepów Media Expert, w okresie dwóch lat odda do użytku parki handlowe o łącznej powierzchni 72 tys. m2.

Czytaj więcej...
Prezentuje wyniki finansowe za 2023 r.

Prezentuje wyniki finansowe za 2023 r. i omawia perspektywy

2024-05-04

BSH Hausgeräte GmbH osiągnęło obroty w wysokości 14,8 miliarda euro w 2023 r. Skorygowany o efekty kursowe obrót był więc na poziomie z poprzedniego roku.

Czytaj więcej...
Cena

Cena pozostaje królem na rynku elektroniki

2024-04-12

Polscy nabywcy sięgający po elektronikę konsumencką wciąż w pierwszej kolejności kierują się ceną. Ekologia pozostaje istotna, ale znaczenie ma najczęściej wówczas, gdy pozwala wygenerować oszczędność pieniędzy. Dla konsumentów ważne są również specyfikacja techniczna i marka. Takie dane płyną z najnowszych analiz opartych na badaniu gfknewron Consumer.

Czytaj więcej...
Cyberbezpieczeństwo w „inteligentnym” domu

Cyberbezpieczeństwo w „inteligentnym” domu [promocja]

2024-04-12

W obliczu rosnącej popularności systemów smart home i urządzeń opartych na Internecie rzeczy (IoT) kwestie bezpieczeństwa cyfrowego powinny być priorytetem zarówno dla producentów, jak i użytkowników. Z analiz grupy IQS wynika, że „inteligentne” urządzenie w swoim mieszkaniu posiada już trzech na czterech Polaków. Należy jednak pamiętać o właściwym korzystaniu z potencjału „inteligentnego” domu.

Czytaj więcej...
Wspiera edukację

Wspiera edukację na Uniwersytecie Ekonomicznym

2024-04-02

Grupa Amica, kontynuując swoje zaangażowanie w edukację, ponownie ufundowała bezpłatny dostęp do publikacji „Puls Biznesu” dla studentów oraz wykładowców Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Inicjatywa ma wspierać pokolenie przyszłych specjalistów gospodarczych, by lepiej funkcjonowali w środowisku biznesowym.

Czytaj więcej...
Projekt

Projekt ASEKOL Everest Expedition

2024-04-01

Organizacja odzysku ASEKOL PL została sponsorem tytularnym wyprawy Asekol Everest Expedition. To wyjątkowy projekt, który w niekonwencjonalny sposób zwraca uwagę na problematykę ekologii oraz przetwarzania odpadów.

Czytaj więcej...
Prezentuje indeks „Invisible Load”

Prezentuje indeks „Invisible Load” [promocja]

2024-03-09

Najnowsze badanie przeprowadzone przez firmę Samsung pokazało, że samo planowanie czynności domowych zabiera Europejczykom aż 86 proc. czasu poświęcanego na rzeczywiste wykonanie danego zadania. Poczucie niepokoju czy zbyt intensywne myślenie o danej czynności – jeszcze przed jej wykonaniem – to objawy tak zwanego „niewidzialnego obciążenia”, które negatywnie wpływa na nasz dobrostan.

Czytaj więcej...
Prezentuje cykl „Arcydzieło do kawy”

Prezentuje cykl „Arcydzieło do kawy” [promocja]

2024-03-08

Siemens rozpoczął współpracę z fundacją Niezła Sztuka, promującą sztukę i malarstwo. Cykl „Arcydzieło do kawy” dzięki lekkiej formie pozwala poznać dzieła sztuki z całego świata.

Czytaj więcej...
x

Kontakt z redakcją

© 2024 InfoMarket