Nowe centrum badawczo-rozwojowe firmy BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego będzie należeć do najnowocześniejszych obiektów tego typu na świecie. Wartość inwestycji to ok. 80 mln zł.
Czytaj więcej...
Program „Projektant Korzyści” firmy Amica otrzymał główną nagrodę w kategorii „The Best B2B Loyalty Scheme (on Reseller’s Market)” w konkursie zorganizowanym w ramach 9. edycji Poland&CEE Customer Loyalty Summit w Krakowie.
Czytaj więcej...
Grupa Amica zatrudnia w Polsce już ponad 2,5 tysiąca pracowników. Stale i dynamicznie się przy tym rozwija i planuje zdobywanie nowych rynków i zwiększanie produkcji. Nic więc dziwnego, że firma jest zainteresowana podnoszeniem jakości kształcenia zawodowego w regionie i angażuje się w takie projekty jak „Czas zawodowców BIS – zawodowa Wielkopolska”.
Czytaj więcej...
Grupa William Reed Business od 15 lat tworzy listę najlepszych restauracji świata. Marka Miele zaangażowała się w projekt i została partnerem tego prestiżowego rankingu.
Czytaj więcej...
Dla marki Amica rok 2017 był okresem wyjątkowo udanym mimo wielu przeciwności, z jakimi borykał się cały rynek. Dzięki konsekwentnej ekspansji geograficznej i poszerzeniu potfolio produktów odnotowano duży wzrost przychodu i efektywności biznesowej.
Czytaj więcej...
Fabryka suszarek w Łodzi rozpoczęła właśnie projekt modernizacji, który zwiększy zdolności produkcyjne aż o 40 proc. Po zakończeniu prac w fabryce suszarek będzie powstawać o 100 wariantów urządzeń więcej niż dotychczas, a czas realizacji jednego zamówienia zostanie skrócony o kilka dni.
Czytaj więcej...
Producent po raz kolejny udowadnia, że innowacja to jego drugie imię. Nowy rok producent rozpoczął bardzo pracowicie, m.in. powiększając ofertę pralek z nową konstrukcją bębna. Między innymi to właśnie ona otrzymała na początku stycznia kilka nagród.
Czytaj więcej...
Rozpoznawalny na całym świecie producent sprzętu AGD zmienia komunikację wizualną. Od nowego roku marka Miele zrezygnowała z czerwonego paska w budowie logotypu i postawiła na spójny wizerunkowo pojedynczy symbol graficzny.
Czytaj więcej...
Polska marka chętnie wspiera sport, jest także uznanym mecenasem sztuki. Ostatnio stała się także oficjalnym partnerem przestrzeni W-arte, platformy artystyczno-edukacyjnej łączącej sztukę z biznesem.
Czytaj więcej...
Pranie to jeden z obowiązków domowych, które wykonujemy bez większego entuzjazmu i często… automatycznie. Nie tylko nie wykorzystujemy na co dzień wielu pożytecznych funkcji i programów, ale też tkwimy w błędnych przekonaniach. Jak uzyskać doskonałe rezultaty, jednocześnie oszczędzając wodę i energię? Eksperci marki Whirlpool przedstawiają fakty i mity na temat prania.
Czytaj więcej...
W pierwszym roku programu realizowanego na przełomie 2015–2016 w Benton Harbor (w stanie Michigan) aż 90 proc. studentów zwiększyło swoją frekwencję w szkole. Program Care Counts udowadnia, że czysta odzież wpływa na efektywniejszą naukę.
Czytaj więcej...© 2024 InfoMarket