Program „Projektant Korzyści” firmy Amica otrzymał główną nagrodę w kategorii „The Best B2B Loyalty Scheme (on Reseller’s Market)” w konkursie zorganizowanym w ramach 9. edycji Poland&CEE Customer Loyalty Summit w Krakowie.
Program „Projektant Korzyści” jest prowadzony na platformie o tej samej nazwie, która służy do komunikacji z partnerami biznesowymi firmy Amica – właścicielami studiów mebli kuchennych. Firma produkująca sprzęt AGD stworzyła ją, aby umożliwić intuicyjne i sprawne zamawianie swoich produktów przez projektantów pracujących w studiach mebli kuchennych, a także by oddziaływać na klientów B2B w obszarze motywacyjnym (mechanizm programu lojalnościowego), edukacyjnym (elementy e-learingowe) oraz emocjonalnym (program z elementami rywalizacji: Tour de Amica design).
– Podczas Poland&CEE Customer Loyalty Summit w Krakowie wybieranych jest 5 najlepszych projektów lojalnościowych, natomiast w kategorii B2B nagradzany jest tylko jeden – najlepszy z najlepszych. W ostatnim czasie to już druga tak prestiżowa nagroda dla działań B2B prowadzonych przez markę Amica, realizowanych razem z agencją H2H.tech – mówi Magdalena Kościuk z Amica Handel i Marketing.
Więcej o samym konkursie, jego przesłaniu i zasadach można przeczytać na stronie internetowej loyalty-conferences.com.
© 2024 InfoMarket