WHIRLPOOL

Udowadnia, że czyste ubrania zwiększają frekwencję w szkole

Udowadnia, że czyste ubrania

W pierwszym roku programu realizowanego na przełomie 2015–2016 w Benton Harbor (w stanie Michigan) aż 90 proc. studentów zwiększyło swoją frekwencję w szkole. Program Care Counts udowadnia, że czysta odzież wpływa na efektywniejszą naukę.

Nauczyciele z całego kraju szacują, że ok. 20 proc. studentów zmaga się z utrudnionym dostępem do czystych ubrań. Ta z pozoru błaha bariera może mieć znaczący wpływ na doświadczenia akademickie uczniów. Więcej niż polowa ankietowanych nauczycieli uważa, że ci uczniowie często są nieobecni w szkołach – ten problem dotyka od pięciu do dziesięciu milionów uczniów rocznie. Z pomocą przyszedł więc Whirlpool i pilotażowy program Care Counts. Polega on na oferowaniu uczniom dostępu do pralek i suszarek w ich szkołach. W pierwszym roku program pozwolił na wykonanie ponad 2 tys. cyklów prania w dwóch dzielnicach szkolnych. Korelacja między obecnością w szkole a liczbą prań osiągnęła 90 proc. – uczniowie którzy wykorzystywali urządzenia, poprawili swoją frekwencję o ok. 6,1 dnia w porównaniu do roku poprzedniego. Projekt Care Counts pozwolił także dostrzec nauczycielom inne korzyści: 95 proc. studentów pokazało zwiększoną motywację na lekcjach, a także ta sama liczba uczniów wykazała zwiększoną chęć uczestnictwa w dodatkowych zajęciach. 89 proc. z nich zebrała także lepsze oceny w czasie trwania programu. – Kiedy dowiedzieliśmy o tym, że edukacja dzieci może być zagrożona tylko dlatego, że nie mają one dostępu do czystej odzieży, byliśmy zdeterminowani, aby pomóc w tej sprawie – powiedziała Chelsey Lindstrom, brand manager marki Whirlpool.

Udowadnia, że czyste ubrania
2017-01-17
6
x

Kontakt z redakcją

© 2024 InfoMarket