Z końcem 2022 r. ruszyła nowa kampania reklamowa Franke Home Solutions – „Twój dom jest Twoją sceną”. Jest ona naturalnym następstwem i wyrazem zmian, jakie zaszły w firmie po jej niedawnym rebrandingu. Kampania realizowana jest również na innych europejskich rynkach.
Czytaj więcej...
Z dniem 1 stycznia 2023 r. dr Alexander Dony i Rudolf Klötscher dołączyli do zarządu BSH Hausgeräte GmbH. Zastąpili CMO Matthiasa Ginthuma, który zdecydował się przejść na emeryturę z dniem 31 marca 2023 r., po dziesięciu bardzo udanych latach w zarządzie.
Czytaj więcej...
Z okazji Międzynarodowego Dnia Wolontariusza pracownicy firmy Samsung postanowili wesprzeć CEMS Chance – projekt społeczny skierowany do młodych ludzi w wieku 14 – 16 lat, którzy z różnych przyczyn mają utrudniony start w dorosłe życie. Podczas warsztatów w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie wolontariusze Samsunga opowiedzieli uczestnikom programu, czym są kompetencje przyszłości, jak je rozwijać oraz w jaki sposób mogą się im one przydać w ich przyszłych zawodach.
Czytaj więcej...
Grupa Amica otrzymała wyróżnienie „EkoSymbol”, przyznawane przez redakcje „Monitora Rynkowego” oraz „Monitora Biznesu”. Kapituła doceniła inwestycje grupy związane z zaangażowaniem w kwestie zrównoważonego rozwoju, odpowiedzialności społecznej oraz ekologii. W imieniu firmy nagrodę odebrał Robert Stobiński – członek zarządu ds. cyfryzacji, logistyki i zarządzania towarami.
Czytaj więcej...
Clarion Events i gfu Consumer & Home Electronics GmbH doszły do porozumienia z Messe Berlin, żeby targi IFA pozostały na berlińskich terenach wystawowych.
Czytaj więcej...
Przedsiębiorcy, innowatorzy, inspirujące twarze współczesnego biznesu. Różni ich wiele, a łączy – technika, bez której ich firmy nie byłyby dziś tym, czym są. W najnowszej serii wideorozmów Samsunga Łukasz Smolarski pyta polskich przedsiębiorców, jak rozwiązania mobilne pomogły przenieść ich biznes do przyszłości.
Czytaj więcej...
LG po raz jedenasty z rzędu zdobyło miejsce na światowym indeksie zrównoważonego rozwoju Dow Jones (DJSI World). Dowodzi to niezmiennie czołowej pozycji firmy w zakresie odpowiedzialnego zarządzania ESG.
Czytaj więcej...
Zespół ASEKOL PL i ENVIROPOL PL był obecny na swoim stoisku od pierwszego do ostatniego dnia Targów Ochrony Środowiska PolEco. Szczególne zainteresowanie zwiedzających wzbudzały rozwiązania dla gmin, w tym specjalistyczne pojemniki do zbiórki sprzętu i baterii. Prezentowane były również rozwiązania w zakresie gromadzenia i transportu baterii litowo-jonowych.
Czytaj więcej...
W dobie rosnących rachunków za wodę i energię elektryczną konsumenci zwracają szczególną uwagę na energooszczędność urządzeń gospodarstwa domowego. Marka Bosch wychodzi naprzeciw tym oczekiwaniom, prezentując mistrzów oszczędzania, czyli najwydajniejsze urządzenia AGD.
Czytaj więcej...
Drużyna ŁKS Commercecon Łódź, po zaciętej rywalizacji, wygrała tegoroczną edycję turnieju siatkarskiego Amica Cup. Najlepszą zawodniczą została wybrana Klaudia Alagierska-Szczepaniak. Mocne zagrywki, szczelne bloki, spektakularne obrony – takie zagrania mieli okazję podziwiać na żywo kibice podczas siedemnastej edycji turnieju, który odbył się w Hali „Wacław” w Szamotułach. (Fot. Piotr Rychter)
Czytaj więcej...
ASEKOL PL w ramach publicznych kampanii edukacyjnych co roku podejmuje działania mające na celu zwiększanie świadomości ekologicznej społeczeństwa. Akcje prowadzone przez ASEKOL PL w ramach publicznych kampanii edukacyjnych wspomagają osiągnięcie wysokiego poziomu zbierania zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego, baterii oraz opakowań. Prowadzone działania adresowane są nie tylko do aktywnych ekologicznie osób, ale również do tych, którym zależy na szybkim i bezpiecznym pozbyciu się elektroodpadów.
Czytaj więcej...
Spółka Samsung Electronics Co. Ltd. została uznana za jedną z pięciu najlepszych globalnych marek w rankingu „Best Global Brands” 2022 przez Interbrand, globalną firmę konsultingową zajmującą się markami. Każdego roku Interbrand ogłasza listę 100 najlepszych marek na świecie, a wartość marki Samsung została oszacowana na 87,7 mld USD, co stanowi wzrost o 17 proc. w porównaniu z 74,6 mld USD w 2021 r. Firma plasuje się na piątym miejscu przez trzy lata z rzędu.
Czytaj więcej...© 2024 InfoMarket