Clarion Events i gfu Consumer & Home Electronics GmbH doszły do porozumienia z Messe Berlin, żeby targi IFA pozostały na berlińskich terenach wystawowych.
W wyniku ustaleń między stronami najważniejsze na świecie targi elektroniki użytkowej i AGD w dalszym ciągu będą odbywać się na terenach targowych Messe Berlin GmbH. Za wydarzenie odpowiada teraz IFA Management GmbH – nowa spółka joint venture założona przez gfu Consumer & Home Electronics GmbH wraz z Clarion Events Ltd, jednego z czołowych niezależnych organizatorów wydarzeń na świecie.
W ramach nowego partnerstwa IFA planuje powiększyć swoją ofertę cyfrową i rozwinąć markę IFA Next, dodając do wydarzenia więcej start-upów i innowacyjnych produktów. Nowe partnerstwo zainwestuje w nowe rozwiązania, doświadczenia i rozrywkę, żeby wygenerować większą wartość i zwiększyć zaangażowanie uczestników, sponsorów i wystawców.
– Cieszę się, że IFA zostaje w Berlinie. Doświadczenie Messe Berlin w organizowaniu pokazów tej wielkości oraz potencjał oferowany przez nową spółkę IFA Management GmbH będą miały kluczowe znaczenie dla utrzymania sukcesu IFA w nadchodzących latach – powiedziała dr Sara Warneke, dyrektor zarządzająca gfu Consumer & Home Electronics GmbH.
Jak podkreślili oficjele Messe Berlin, IFA ma swoje korzenie w Berlinie, gdzie po raz pierwszy odbyła się jako Funkausstellung w 1924 r., więc priorytetem było pozostanie IFA w tym mieście przez kolejne dziesięć lat. Jako jedne z głównych targów w Berlinie IFA zapewniają ważny impuls ekonomiczny dla miasta jako miejsca targów, zarówno na poziomie krajowym, jak i międzynarodowym.
We wrześniu ubiegłego roku, po dwuletniej przerwie spowodowanej pandemią, targi IFA powróciły w pełnej skali. W ciągu pięciu dni wydarzenie odwiedziło ponad 161 tys. uczestników. Targi cieszyły się takim powodzeniem, że odsetek odwiedzających z branży wzrósł w porównaniu z imprezą z 2019 r., a ponad połowa powierzchni imprezy została już zarezerwowana na tegoroczną wystawę, planowaną na okres od 1 do 5 września.
© 2024 InfoMarket