Do świata biznesu coraz liczniej wkraczają przedstawiciele pokolenia Y. Jak pokazuje raport „E-commerce B2B – biznes w sieci”, młodzi przedsiębiorcy i pracownicy stymulują szereg zmian w handlu B2B online.
Czytaj więcej...
Podczas uroczystej gali w Teatrze Wielkim Operze Narodowej ogłoszono zdobywców nagród „Effie” 2021. To prestiżowe wyróżnienie zostało wręczone już 22. raz w naszym kraju. W tym roku firma Kärcher została, wraz z wspierającym ją domem mediowym Wavemaker, nagrodzona brązową statuetką w kategorii „dobra konsumpcyjne”.
Czytaj więcej...
W 2021 r. średnia siła nabywcza przypadająca na mieszkańca w Europie wynosi 15 055 euro. Jednak wśród 42 krajów objętych badaniem ta kwota jest bardzo zróżnicowana.
Czytaj więcej...
W dziedzinie wzornictwa przemysłowego nagroda „Plus X Award” należy do najbardziej prestiżowych wyróżnień. Marka Melitta® może pochwalić się kolejnymi z nich, przyznanymi za ekspres LatteSelect oraz całe portfolio ekspresów automatycznych.
Czytaj więcej...
Recykling elektrośmieci to temat, który wciąż w niewielkim stopniu funkcjonuje w świadomości społecznej. Dlatego w odpowiedzi na to wyzwanie w Warszawie powstało Centrum ElektroEkologii.
Czytaj więcej...
Branża czystościowa to często niedoceniany, niedostatecznie dostrzegany sektor naszej gospodarki, mimo że jego wartość w Polsce szacuje się na 17 mln zł. Firma Kärcher po raz kolejny 20 października świętowała Dzień Personelu Sprzątającego – Thank Your Cleaner Day.
Czytaj więcej...
Firma Samsung otrzymała 48 prestiżowych nagród „IDEA” (International Design Excellence Awards) 2021, w tym 7 srebrnych, 3 brązowe i 38 wyróżnień. Nagrody te podkreślają kreatywny design w różnych kategoriach i doceniają osiągnięcia firmy Samsung w zakresie projektów lifestyle’owych – od wzornictwa produktów po zaawansowane koncepcje interaktywne.
Czytaj więcej...
Firma rozpoczyna nowy program edukacyjny – „Solve for Tomorrow” (SFT), w ramach którego młodzież może rozwijać swoje kompetencje i proponować rozwiązania skupione wokół trzech wyzwań współczesności: klimatu, zdrowia i bezpieczeństwa. Pomysły można zgłaszać do 31 października.
Czytaj więcej...
Ubyło firm skarżących się na mniejsze obroty niż przed pandemią. Obecnie mówi o tym problemie 31 proc. przedsiębiorstw, 32 proc. informuje, że już odbudowało sprzedaż, a 12 proc. podmiotów wiedzie się nawet lepiej niż przed pojawieniem się Covid-19 – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie Rejestru Dłużników BIG InfoMonitor.
Czytaj więcej...
Witryna internetowa czeskiej marki została odświeżona. Nowo zaprojektowany interfejs sprawia, że jest bardziej przejrzysta i łatwiejsza w obsłudze zarówno dla klientów, jak i partnerów handlowych.
Czytaj więcej...
Firma DLF już po raz szósty została uhonorowana za wysoki poziom jakości obsługi przez Polski Program Jakości Obsługi. W poprzednich latach firma była wyróżniana dwukrotnie godłem „Dbamy o Jakość Obsługi” oraz trzykrotnie „Gwiazdą Jakości Obsługi”.
Czytaj więcej...© 2024 InfoMarket