Witryna internetowa czeskiej marki została odświeżona. Nowo zaprojektowany interfejs sprawia, że jest bardziej przejrzysta i łatwiejsza w obsłudze zarówno dla klientów, jak i partnerów handlowych.
Funkcjonująca pod adresem www.my-concept.pl strona internetowa w przejrzysty sposób informuje o ofercie firmy. Główną część ekranu zajmuje karuzela prezentująca nowości i najatrakcyjniejsze produkty, np. wybrane linie stylistyczne. W sklepie internetowym dostępne są cztery główne kategorie – małe AGD, AGD do zabudowy, AGD wolnostojące oraz zlewozmywaki i baterie. Wybierając, którąkolwiek z nich, klient może odnaleźć interesujący go produkt oraz zamówić go z dostawą do domu. Dla miłośników nowinek przygotowano zakładkę „Nowości”, prezentującą najnowsze urządzenia, które dopiero trafiły do sprzedaży. Z kolei łowcy okazji mogą poszukać atrakcyjnych ofert w zakładce „Promocje”.
Odświeżoną stronę internetową wzbogaca również część blogowa. Zawiera ona informacje o trwających akcjach marketingowych, a w artykułach eksperckich zespół Conceptu wyjaśnia, czym kierować się przy wyborze nowego sprzętu.
Nowa odsłona witryny to jednak nie koniec działań marketingowych, w ostatnim czasie ambasadorką marki została Natalia Gmyrek – finalistka szóstej edycji kulinarnego show „Master Chef”. Z pewnością firma w najbliższej przyszłości zaprezentuje wiele włączających ją akcji promocyjnych kierowanych do klientów.
© 2024 InfoMarket