Lodówka pełna jedzenia, a i tak nie ma co jeść? Kupujemy kolejne masło, bo przez bałagan w lodówce nigdy nie możemy go znaleźć? A może regularnie znajdujemy zepsute produkty spożywcze na dnie lodówki? Jeśli chociaż jedna z tych sytuacji jest nam znana, to znaczy, że nie jest nam obcy problem chaosu w lodówce. Jakie urządzenie wybrać, aby ten chaos opanować raz na zawsze? Marka Hisense podpowiada, żeby wybrać to najbardziej funkcjonalne!
Czytaj więcej...
ASKO, skandynawski producent najlepszej jakości urządzeń AGD klasy premium, wprowadza nową generację zmywarek, które określa mianem najbardziej niezawodnych i najwydajnieszych na świecie. Nowa linia zmywarek ASKO to bez wątpienia doskonałe połączenie innowacyjnej techniki, zrównoważonych rozwiązań i ponadczasowego wzornictwa.
Czytaj więcej...
Samsung został uhonorowany dwoma złotymi, pięcioma srebrnymi oraz jednym brązowym medalem w konkursie IDEA 2022, a aż 34 produkty firmy zakwalifikowały się do etapu finałowego plebiscytu jako te, które ze względu na swój innowacyjny design czynią życie konsumentów łatwiejszym oraz wygodniejszym.
Czytaj więcej...
Dwie łódzkie fabryki: pralek i suszarek do ubrań należące do firmy BSH przeszły na ogrzewanie pochodzące z odnawialnych źródeł energii. To kolejny krok tego producenta AGD w kierunku zrównoważonego rozwoju. Zmiana oznacza ograniczenie rocznej emisji CO2 do atmosfery o prawie 5000 ton. Zużycie energii elektrycznej zmaleje natomiast o wartość, jaką rocznie zużywa około 2000 gospodarstw domowych.
Czytaj więcej...
Do celów statutowych Asekol PL jako organizacji odzysku zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego i opakowań należy organizacja systemu zbiórki elektroodpadów oraz prowadzenie publicznych kampanii edukacyjnych dotyczących prawidłowego postępowania z odpadami. Wspólnie z siostrzaną spółką Enviropol PL, zakładem przetwarzania zużytego sprzętu, Asekol prowadzi cykliczne zbiórki zużytego sprzętu, konkursy o tematyce ekologicznej oraz organizuje eventy edukacyjne w całym kraju.
Czytaj więcej...
Media Expert wzmacnia ofertę dla biznesu, oferując uproszczony i wygodny leasing od pierwszego dnia działalności. Decyzja o przyznaniu leasingu w uproszczonej procedurze ma zapadać w ciągu kilku minut, a sam proces jego uruchomienia będzie w pełni zautomatyzowany i będzie wymagać jedynie okazania dowodu osobistego przez kupującego.
Czytaj więcej...
Wielkie wydarzenie świata architektury, designu i nieruchomości – „4 design Days”, których organizatorem jest grupa PTWP, już po raz siódmy zaprasza do unikalnych przestrzeni Międzynarodowego Centrum Kongresowego w Katowicach. Wydarzenie planowane jest od 26 do 29 stycznia 2023 r.
Czytaj więcej...
AQ Sense to nowa linia okapów Franke. Automatycznie kontrolują jakość powietrza w kuchni. Steruje się nimi zdalnie za pośrednictwem aplikacji Franke@Home, która dodatkowo na bieżąco informuje użytkownika o stanie powietrza.
Czytaj więcej...
Kupowanie sprzętu w zestawach jest nie tylko uzasadnione ekonomicznie, ale okazuje się, że również bardzo praktyczne. Odpowiedni zestaw urządzeń pozwoli łatwiej zadbać o czystość i higienę w domu. Teraz każdy może tego doświadczyć dzięki pralce i suszarce marki Amica. Taki zestaw to para idealna, dzięki której pranie będzie nie tylko świeże i pachnące, ale także suche.
Czytaj więcej...
BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego ogłasza nową inwestycję w fabryce pralek przy ul. Papierniczej 1 w Łodzi. Koncern rozpoczął inwestycję wartą blisko 400 mln zł. Powstaną kolejne linie produkcyjne oraz rozpocznie się produkcja nowego modelu pralek. Rozwój fabryki oznacza również wzrost zatrudnienia.
Czytaj więcej...
W sobotę 22 października Franke zaprosiło na dzień otwarty w showroomie marki w podwarszawskich Jankach. To była świetna okazja, by lepiej poznać innowacyjne sprzęty AGD szwajcarskiej firmy, dowiedzieć się, jak urządzić funkcjonalną kuchnię, oraz spotkać się z ekspertami, ale także by zasmakować pysznych dań Tomasza Jakubiaka.
Czytaj więcej...
Zmywanie może być źródłem oszczędności dzięki nowoczesnym zmywarkom – tak przekonuje producent sprzętu AGD, Grupa Amica. Nowa odsłona kampanii, którą zainicjowano wiosną w social mediach marki, edukuje konsumentów w zakresie ekologii i energooszczędności dzięki cennym poradom EKOta. Postać dowcipnego kocura posiadającego szeroką wiedzę z zakresu ekologii i funkcjonalnych rozwiązań znów zagości w kanałach własnych marki.
Czytaj więcej...© 2024 InfoMarket