System zagospodarowania zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego jest bardziej skomplikowany, niż mogłoby się wydawać. Z jednej strony odpowiedzialność spoczywa na producentach i importerach, a z drugiej na gminach.
Czytaj więcej...
„Raz Miele. Zawsze Miele. 125 lat jakości” – to motto Miele na tegorocznych targach IFA. W roku jubileuszowym, wśród łącznie 270 urządzeń, Miele prezentuje na swoim stoisku przełomowe nowości i ponad 70 modeli specjalnych z serii 125 Gala Edition i 125 Edition, ze wszystkich kategorii produktów.
Czytaj więcej...
Samsung podczas specjalnej konferencji prasowej podsumowującej wprowadzenie całej grupy produktów klasy AI zaprezentował urządzenia, które dzięki zaawansowanym funkcjom wykorzystującym sztuczną inteligencję mogą realnie pomóc użytkownikom w codziennych obowiązkach domowych, ułatwić komunikację i wypoczynek. Będzie je łatwo zauważyć dzięki specjalnemu oznaczeniu „Klasa AI”, które znajdzie się głównie na sprzętach AGD i telewizorach.
Czytaj więcej...
Firma z siedzibą w Fabriano wykonuje ważny krok na ścieżce swojego rozwoju dzięki nowemu pozycjonowaniu, rewolucyjnym produktom i całkowicie zmienionej tożsamości marki. Zmiany zostały zaprezentowane na targach „Eurocucina 2024”.
Czytaj więcej...
Idealnie wysmażony stek; rosół, który nie kipi; gulasz, który nie przywiera do garnka, a może doskonale stopiona, gładka czekolada bez ryzyka przypalenia… Brzmi jak marzenie? Od tej pory gotowanie na indukcji może być prostsze niż kiedykolwiek dzięki nowej generacji płyt indukcyjnych 3.0 marki Amica z technologią HobControl Pro, które teraz można testować 60 dni w programie 100 proc. satysfakcji albo zwrot pieniędzy.
Czytaj więcej...
Wystartował nowy program śniadaniowy „Halo, tu Polsat”. W porannym paśmie nie mogło zabraknąć gotowania. Partnerem strefy kulinarnej jest marka Bosch. Kuchnia została wyposażona w nowoczesne urządzenia marki Bosch.
Czytaj więcej...
Marka MPM, która od ponad 30 lat oferuje sprzęt AGD, prezentuje nową identyfikację wizualną marki, w ramach kompleksowego rebrandingu. Oznacza to, że czerwone logo marki MPM wkrótce zniknie z półek sklepowych.
Czytaj więcej...
Zaprojektowane przez Fabrizio Crisà rewolucyjne urządzenie 3 w 1, czyli LHOV, ponownie triumfuje i zdobywa „Compasso dʼOro 2024”. Lhov wprowadza rewolucję do reguł obowiązujących w tej kategorii urządzeń.
Czytaj więcej...
Miele i Porsche rozpoczynają w Polsce współpracę w ramach projektu Porsche Experience na torze Silesia Ring. Od początku września strefa hospitality podczas wydarzenia Porsche jest wyposażona w urządzenia Miele: piekarniki parowe, płyty indukcyjne zintegrowane z wyciągami oraz automatyczne ekspresy do kawy.
Czytaj więcej...
Eco Studio ELECTRO-SYSTEM to innowacyjny projekt edukacyjno-ekologiczny adresowany do młodego pokolenia. Projekt porusza problematykę elektroodpadów, a przekazuje ją podczas organizowanych wydarzeń ekologicznych i e-lekcji przyrody na kanale YouTube Eco Studio, a także w innych mediach społecznościowych.
Czytaj więcej...
Odpady elektryczne i elektroniczne to najszybciej rosnący strumień odpadów w Unii Europejskiej. Według „Global E-waste Monitor 2024” tylko w 2022 r. na całym świecie wytworzono aż 62 mld kg elektrośmieci. To jakby ustawić wzdłuż równika Ziemi 1,55 mln ciężarówek wypełnionych elektroodpadami! Dalsze prognozy, niestety, też nie są optymistyczne. Szacuje się, że do 2030 r. ilość e-odpadów wzrośnie aż do 82 mld kg.
Czytaj więcej...
Rozpoczął się nowy konkurs marki Samsung skierowany do studentów, architektów, projektantów – „Wystrój wnętrze z telewizorem The Frame i lodówką Bespoke”. Wystarczy stworzyć projekt wnętrza z wykorzystaniem możliwości aranżacyjnych, jakie dają telewizor Samsung The Frame oraz lodówka Bespoke, opublikować wizualizację w mediach społecznościowych i wypełnić formularz konkursowy, żeby wygrać profesjonalną sesję zdjęciową wykonaną przez Szymona Brodziaka i reklamową kampanię ambasadorską.
Czytaj więcej...© 2024 InfoMarket