Firma AL-KO zdecydowała się na szeroki pakiet wsparcia rozgrywek i została sponsorem tytularnym Superpucharu Polski Kobiet i Superpucharów Polski Mężczyzn w siatkówce w latach 2022 – 2024.
Czytaj więcej...
ASEKOL PL w ramach publicznych kampanii edukacyjnych co roku podejmuje działania mające na celu zwiększanie świadomości ekologicznej społeczeństwa. Akcje prowadzone przez ASEKOL PL w ramach publicznych kampanii edukacyjnych wspomagają osiągnięcie wysokiego poziomu zbierania zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego, baterii oraz opakowań. Prowadzone działania adresowane są nie tylko do aktywnych ekologicznie osób, ale również do tych, którym zależy na szybkim i bezpiecznym pozbyciu się elektroodpadów.
Czytaj więcej...
Ich praca jest niezbędna społecznie. A branża warta miliardy. Karcher podziękował im podczas TYCD. Komu? Sprzątaczkom i sprzątaczom
Czytaj więcej...
W gronie wystawców na tegorocznych targach IFA nie zabrakło, oczywiście, firmy Kärcher. Specjalista od czyszczenia do sprawy tej podchodzi kompleksowo, rozbudowując swoją ofertę o nowe kategorie produktów.
Czytaj więcej...
Wyniki piątej polskiej edycji badania EY – Future Consumer Index wskazują, że wraz ze znoszeniem pandemicznych restrykcji Polacy chętniej decydowali się na powroty do sklepów stacjonarnych.
Czytaj więcej...
W 2021 r. łączne przychody 100 największych firm branży budowlanej wzrosły do 1,8 bln dol., a ich kapitalizacja rynkowa do 662,5 mln dol. Ponad połowa przychodów spółek budowlanych w ubiegłym roku przypada na firmy z Chin.
Czytaj więcej...
We współpracy z firmą Goldenberry Group, Hilti Poland wprowadza rewolucję w podejściu do wykorzystania zużytej odzieży korporacyjnej. Wdrażając unikatowy projekt upcyklingu odzieży korporacyjnej, Hilti realizuje swoją strategię zrównoważonego rozwoju.
Czytaj więcej...
Produkty brytyjskiej firmy Watco są już dostępne w Polsce. Firma specjalizuje się w produkcji uszczelniaczy, farb oraz innych materiałów pozwalających na szybką i bardzo trwałą naprawę posadzek technicznych.
Czytaj więcej...© 2023 InfoMarket