Na wydarzeniu zorganizowanym w urokliwej Szklarni Grodzisk władze spółki MPM agd SA zaprezentowały pracownikom firmy i partnerom szczegółowe plany dotyczące rebrandingu najważniejszej z oferowanych marek – MPM.
Czytaj więcej...
Według najnowszego raportu „Global E-waste Monitor 2024” w roku 2022 wytworzono na całym świecie 62 mld kg elektrośmieci. To tak, jakby ustawić wzdłuż równika Ziemi 1,55 miliona ciężarówek wypełnionych elektroodpadami!
Czytaj więcej...
Największy polski producent AGD, podobnie jak cała branża, odczuwał w pierwszym półroczu 2024 r, słabnący popyt konsumpcyjny na dobra trwałe w Europie. Ograniczyło to możliwe do osiągnięcia wyniki finansowe pomimo realizacji szeregu działań dostosowawczych i optymalizacyjnych.
Czytaj więcej...
Marka Kohersen nawiązała współpracę z szefem kuchni Dariuszem Barygą, który został ambasadorem marki i poprowadzi jej kanał YouTube. Objęła również patronatem warsztaty w studio kulinarnym kucharza.
Czytaj więcej...
W 2023 r. firma Adler Europe Group zainicjowała kluczową inwestycję, która ma na celu znaczące usprawnienie jej działalności operacyjnej i logistycznej. W okolicach Błonia rozpoczęła budowę nowoczesnego centrum logistycznego o imponującej powierzchni 22 tys. m².
Czytaj więcej...
W Centrum Elektroekologii w Warszawie odbył się w weekend niezwykły hackathon, w ramach którego młodzi ludzie mieli szansę zaprezentować swoje pomysły na zwiększenie liczby oddawanych elektrośmieci wśród swoich rówieśników.
Czytaj więcej...
Podczas pierwszej edycji Międzynarodowych Targów Technologii Recyklingu i Odzysku Materiałowego Surowców – „Recykling Tech” firmy Asekol Pl i Enviropol Pl zaprezentowały swoje najnowsze produkty.
Czytaj więcej...
Oczyszczacze powietrza to urządzenia szczególnie przydatne w sezonie grzewczym. Korzystając z promocji marki Sharp, możemy zyskać dodatkowe 3 lata gwarancji na zakupione urządzenie.
Czytaj więcej...
System zagospodarowania zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego jest bardziej skomplikowany, niż mogłoby się wydawać. Z jednej strony odpowiedzialność spoczywa na producentach i importerach, a z drugiej na gminach.
Czytaj więcej...
Charakterystyczne czerwone logo marki MPM wkrótce zniknie z półek sklepowych. Firma z Milanówka zaprezentowała nową identyfikację wizualną w ramach kompleksowego rebrandingu.
Czytaj więcej...
Firma LUX AGD, znana na naszym rynku wcześniej pod nazwą „Luxpol” oferuje swoim partnerom handlowym oraz ich odbiorcom detalicznym możliwość poszerzenia okresu gwarancji aż do pięciu lat.
Czytaj więcej...
Po wakacyjnej przerwie Amica zaprasza miłośników gotowania na niezwykłą podróż kulinarną, oferując szeroki wachlarz warsztatów kulinarnych na nadchodzące, jesienno-zimowe miesiące.
Czytaj więcej...© 2024 InfoMarket