Kilka dni przed przypadającym w październiku Międzynarodowym Dniem bez Elektrośmieci w salach Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie miała miejsce konferencja poświęcona temu ważnemu wydarzeniu. W dobie ocieplania się klimatu warto bowiem szczególnie mediom przybliżyć problem związany z ochroną środowiska oraz mającymi na nią niebagatelny wpływ elektroodpadami.
Czytaj więcej...
Wprowadzenie regulacji dotyczących zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego (ZSEE) w Polsce było istotnym krokiem w kierunku bardziej odpowiedzialnego gospodarowania odpadami i ochrony środowiska. To, co wydarzyło się w 2005 roku, stanowiło punkt zwrotny w zarządzaniu odpadami elektronicznymi, gdyż zmieniło zarówno zasady funkcjonowania rynku, jak i obowiązki producentów oraz importerów sprzętu.
Czytaj więcej...
Lepsza jakość życia to komfort i dobre samopoczucie we własnym domu. Stał się on miejscem dzielenia się chwilami szczęścia z rodziną i przyjaciółmi, przestrzenią twórczej pracy, jak również odpoczynku. Odpowiadając na te potrzeby, Franke wprowadza system Mythos Water Hub.
Czytaj więcej...
Największy polski producent AGD zamierza powrócić na ścieżkę wzrostu skali biznesu i rosnących zysków, chce być również spółką dywidendową. Amica skupi się na rynkach europejskich oraz na asortymencie sprzętu grzejnego, a ważną rolę w efektywnym zrealizowaniu postawionych celów widzi w obszarach ESG. Kluczowe kwestie to szeroko rozumiane pojęcia „jakość” i „efektywność”.
Czytaj więcej...
Serwis producenta to coś więcej niż tylko naprawy urządzeń gospodarstwa domowego. To kompleksowa opieka posprzedażowa, która obejmuje doradztwo produktowe, szybkie diagnozowanie problemów na odległość oraz działania na rzecz zrównoważonego rozwoju. W ramach kampanii Loving Service #LikeABosch, Bosch podkreśla swoje zaangażowanie w budowanie długotrwałych relacji z konsumentami i dostarczanie usług najlepszej jakości.
Czytaj więcej...
Elica wkracza w nowy etap rozwoju. Podczas tegorocznych targów „Eurocucina” marka nie tylko zaprezentowała się światu z ambitną strategią i precyzyjną misją: odgrywać główną rolę na globalnym rynku sztuki kulinarnej, ale również nowymi urządzeniami AGD.
Czytaj więcej...
Samsung współpracuje z Narodowym Instytutem Kardiologii przy tworzeniu rozwiązania Health Stack. To nowatorski projekt typu open source, który wspomaga cyfrowe badania nad zdrowiem, umożliwiając naukowcom łatwe tworzenie aplikacji, serwerów zaplecza i narzędzi analitycznych dla urządzeń opartych na systemach operacyjnych Android i Wear OS.
Czytaj więcej...
Pyramis, jeden ze światowych liderów w branży zlewozmywaków kuchennych, działa w Polsce od 1999 r., zatem w tym roku świętuje 25-lecie polskiego oddziału. Ten rok to nie tylko rocznica, ale również ważny kamień milowy: Pyramis wprowadza na polski rynek sprzęt kuchenny do zabudowy, w tym płyty do zabudowy produkowane w nowej fabryce w Grecji.
Czytaj więcej...
Polska Korporacja Recyklingu z Lublina to nie tylko jeden z największych, ale przede wszystkim najnowocześniejszy w Polsce zakład przetwarzania sprzętu elektrycznego i elektronicznego. W ramach działań związanych z ZSEE firma od lat stawia sobie za główne cele jakość oraz innowacyjność.
Czytaj więcej...
„Once a Miele, Always a Miele” to hasło nowej kampanii marki – producenta urządzeń AGD klasy premium. Ta największa jak dotąd na polskim rynku kampania wizerunkowa Miele realizowana jest w roku jubileuszowym, w którym Miele świętuje 125-lecie.
Czytaj więcej...
System zagospodarowania zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego jest bardziej skomplikowany, niż mogłoby się wydawać. Z jednej strony odpowiedzialność spoczywa na producentach i importerach, a z drugiej na gminach.
Czytaj więcej...
„Raz Miele. Zawsze Miele. 125 lat jakości” – to motto Miele na tegorocznych targach IFA. W roku jubileuszowym, wśród łącznie 270 urządzeń, Miele prezentuje na swoim stoisku przełomowe nowości i ponad 70 modeli specjalnych z serii 125 Gala Edition i 125 Edition, ze wszystkich kategorii produktów.
Czytaj więcej...© 2024 InfoMarket