Artykuły

Międzynarodowy Dzień

Międzynarodowy Dzień bez Elektrośmieci

2024-11-04

Kilka dni przed przypadającym w październiku Międzynarodowym Dniem bez Elektrośmieci w salach Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie miała miejsce konferencja poświęcona temu ważnemu wydarzeniu. W dobie ocieplania się klimatu warto bowiem szczególnie mediom przybliżyć problem związany z ochroną środowiska oraz mającymi na nią niebagatelny wpływ elektroodpadami.

Czytaj więcej...
Sukcesy i porażki

Sukcesy i porażki polskiego systemu zagospodarowania ZSEE [promocja]

2024-11-03

Wprowadzenie regulacji dotyczących zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego (ZSEE) w Polsce było istotnym krokiem w kierunku bardziej odpowiedzialnego gospodarowania odpadami i ochrony środowiska. To, co wydarzyło się w 2005 roku, stanowiło punkt zwrotny w zarządzaniu odpadami elektronicznymi, gdyż zmieniło zarówno zasady funkcjonowania rynku, jak i obowiązki producentów oraz importerów sprzętu.  

Czytaj więcej...
Mythos Water Hub

Mythos Water Hub – woda taka, jaką lubisz [promocja]

2024-11-02

Lepsza jakość życia to komfort i dobre samopoczucie we własnym domu. Stał się on miejscem dzielenia się chwilami szczęścia z rodziną i przyjaciółmi, przestrzenią twórczej pracy, jak również odpoczynku. Odpowiadając na te potrzeby, Franke wprowadza system Mythos Water Hub.

Czytaj więcej...
Długoterminowa strategia 2024 – 2030+

Długoterminowa strategia 2024 – 2030+ „Back to Profitability”

2024-11-02

Największy polski producent AGD zamierza powrócić na ścieżkę wzrostu skali biznesu i rosnących zysków, chce być również spółką dywidendową. Amica skupi się na rynkach europejskich oraz na asortymencie sprzętu grzejnego, a ważną rolę w efektywnym zrealizowaniu postawionych celów widzi w obszarach ESG. Kluczowe kwestie to szeroko rozumiane pojęcia „jakość” i „efektywność”.

Czytaj więcej...
Serwis producenta

Serwis producenta #LikeABosch [promocja]

2024-11-01

Serwis producenta to coś więcej niż tylko naprawy urządzeń gospodarstwa domowego. To kompleksowa opieka posprzedażowa, która obejmuje doradztwo produktowe, szybkie diagnozowanie problemów na odległość oraz działania na rzecz zrównoważonego rozwoju. W ramach kampanii Loving Service #LikeABosch, Bosch podkreśla swoje zaangażowanie w budowanie długotrwałych relacji z konsumentami i dostarczanie usług najlepszej jakości.

Czytaj więcej...
Piekarnik, który ułatwia życie

Piekarnik, który ułatwia życie w pięknym stylu [promocja]

2024-11-01

Elica wkracza w nowy etap rozwoju. Podczas tegorocznych targów „Eurocucina” marka nie tylko zaprezentowała się światu z ambitną strategią i precyzyjną misją: odgrywać główną rolę na globalnym rynku sztuki kulinarnej, ale również nowymi urządzeniami AGD.

Czytaj więcej...
Współpraca

Współpraca z Narodowym Instytutem Kardiologii

2024-10-31

Samsung współpracuje z Narodowym Instytutem Kardiologii przy tworzeniu rozwiązania Health Stack. To nowatorski projekt typu open source, który wspomaga cyfrowe badania nad zdrowiem, umożliwiając naukowcom łatwe tworzenie aplikacji, serwerów zaplecza i narzędzi analitycznych dla urządzeń opartych na systemach operacyjnych Android i Wear OS.

Czytaj więcej...
25 lat Pyramis

25 lat Pyramis w Polsce

2024-10-31

Pyramis, jeden ze światowych liderów w branży zlewozmywaków kuchennych, działa w Polsce od 1999 r., zatem w tym roku świętuje 25-lecie polskiego oddziału. Ten rok to nie tylko rocznica, ale również ważny kamień milowy: Pyramis wprowadza na polski rynek sprzęt kuchenny do zabudowy, w tym płyty do zabudowy produkowane w nowej fabryce w Grecji.

Czytaj więcej...
Innowacyjny recykling

Innowacyjny recykling to mniejszy ślad węglowy!

2024-10-30

Polska Korporacja Recyklingu z Lublina to nie tylko jeden z największych, ale przede wszystkim najnowocześniejszy w Polsce zakład przetwarzania sprzętu elektrycznego i elektronicznego. W ramach działań związanych z ZSEE firma od lat stawia sobie za główne cele jakość oraz innowacyjność.

Czytaj więcej...
Kampania

Kampania brandowa

2024-10-30

„Once a Miele, Always a Miele” to hasło nowej kampanii marki – producenta urządzeń AGD klasy premium. Ta największa jak dotąd na polskim rynku kampania wizerunkowa Miele realizowana jest w roku jubileuszowym, w którym Miele świętuje 125-lecie.

Czytaj więcej...
Programy wspierające system zagospodarowania

Programy wspierające system zagospodarowania zużytego sprzętu [promocja]

2024-10-08

System zagospodarowania zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego jest bardziej skomplikowany, niż mogłoby się wydawać. Z jednej strony odpowiedzialność spoczywa na producentach i importerach, a z drugiej na gminach.

Czytaj więcej...
Rewolucyjne innowacje i wyjątkowe modele jubileuszowe

Rewolucyjne innowacje i wyjątkowe modele jubileuszowe marki Miele [promocja]

2024-10-07

„Raz Miele. Zawsze Miele. 125 lat jakości” – to motto Miele na tegorocznych targach IFA. W roku jubileuszowym, wśród łącznie 270 urządzeń, Miele prezentuje na swoim stoisku przełomowe nowości i ponad 70 modeli specjalnych z serii 125 Gala Edition i 125 Edition, ze wszystkich kategorii produktów.

Czytaj więcej...
x

Kontakt z redakcją

© 2024 InfoMarket