AMICA

„Pora na parę” z pulą nagród o wartości 1,4 mln zł

„Pora na parę”

Grupa Amica uruchamia akcję promocyjną w ramach kolejnej odsłony kampanii dotyczącej urządzeń parowych. Pula nagród w promocji „Pora na parę” wynosi łącznie aż 1,4 mln zł. Klienci, którzy między 1 marca a 31 maja br. zdecydują się na zakup jednego z zestawów promocyjnych urządzeń do zabudowy, mają szansę na nagrodę w wysokości 500 lub 800 zł.

W akcji promocyjnej „Pora na parę” mogą wziąć udział wszystkie osoby, które w dniach od 1 marca do 31 maja 2023 r. dokonają zakupu jednego z dwóch zestawów promocyjnych. W skład obu zestawów wchodzą piekarnik do zabudowy, dowolna płyta grzewcza (minimum czteropolowa) oraz dowolna zmywarka do zabudowy. Wysokość nagrody zależy od ceny piekarnika. W przypadku urządzenia z przedziału cenowego od 1699 do 2199,99 zł (zestaw 1) uczestnik promocji otrzyma 500 zł. Jeśli cena piekarnika będzie wynosiła minimum 2200 zł, kwota nagrody wzrośnie do 800 zł.

Akcja promocyjna „Pora na parę” to kolejny etap kampanii promującej nasze urządzenia parowe. Pokazujemy niezwykłą moc pary, tym razem skupiając się na jej zastosowaniu w kuchni. Dlatego też przygotowane przez nas zestawy promocyjne obejmują szeroki wybór idealnie uzupełniających się urządzeń wielofunkcyjnych. Zdecydowaliśmy się dać naszym klientom dużą swobodę w doborze konkretnych modeli piekarników, zmywarek czy płyt grzewczych. Dzięki temu każdy może skonstruować taki zestaw promocyjny, który najlepiej spełni jego oczekiwania – powiedziała Katarzyna Krzysiak, sales support junior manager z Działu Sprzedaży Krajowej Amiki.

Jak wziąć udział w promocji marki Amica? Po zakupieniu wybranego zestawu promocyjnego uczestnik powinien wypełnić zgłoszenie rejestracyjne na stronie https://moja.amica.pl/. Szczegółowe informacje oraz regulamin promocji „Pora na parę” są dostępne na stronie moja.amica. pl/poranapare.

Kampania marki Amica obejmuje zarówno działania digital marketingowe (landing page, media społecznościowe, reklama), jak i tradycyjne formy promocji (ulotki i naklejki w sklepach). Zróżnicowanie kanałów komunikacji ma na celu dotarcie w ciągu trzech miesięcy do jak największego grona odbiorców – zarówno w Internecie, jak i w stacjonarnych punktach sprzedaży.

W poprzednich odsłonach kampanii dotyczącej urządzeń parowych Amica prezentowała korzyści, które oferują wielofunkcyjne piekarniki z gotowymi programami parowymi. Oprócz szeroko zakrojonych działań w mediach internetowych i tradycyjnych firma nawiązała współpracę ze znanym podcasterem – Karolem Paciorkiem. W rezultacie powstał cykl nagrań prezentujących szybkie i proste przepisy na dania z wykorzystaniem pary w piekarniku.

2023-04-02
x

Kontakt z redakcją

© 2024 InfoMarket