Kameralnie i zarazem spektakularnie

Kameralnie

W świątecznym klimacie odbyło się śniadanie prasowe zorganizowane pod koniec grudnia przez Horn Distribution SA. Wzięli w nim udział reprezentanci czołowych redakcji specjalizujących się w tematyce audio. W kameralnym gronie dziennikarze mieli okazję testować unikalne na rynku rozwiązania audio, zapoznać się z nowymi produktami z portfolio firmy oraz wysłuchać ciekawej prelekcji na temat aktualnych trendów rynkowych.

Spotkanie rozpoczął w ciepłych słowach Marcin Pikułoński – trade marketing manager w spółce Horn Distribution SA. Przywitał on gości, podziękował za liczne przybycie, a następnie przybliżył aktualne działania marketingowe spółki, które zbiegły się w owym czasie z wystawą Audio Video Show. Warto wiedzieć, że od lat czołowe marki spółki Horn zajmują na niej nie tylko największą powierzchnię, ale i cieszą się ogromną popularnością odwiedzających. Wspólnie z dziennikarzami wyraził przy tym nadzieję, że głód spotkań spowodowany restrykcjami związanymi z Covid-19 na trwałe będzie już za nami i tego rodzaju imprezy oraz spotkania znów na stałe zagoszczą w naszych kalendarzach. Następnie głos zabrał Sylwiusz Gut, dyrektor zarządzający Horn Distribution SA, odpowiedzialny za działania handlowe i rozwój spółki. Ze znaną nam pasją przedstawił ciekawą i przygotowaną niezwykle merytorycznie prezentację o rynku audio. Cisza, skupienie i atencja dziennikarzy potwierdziły nie tylko ogromne doświadczenie i wiedzę dyrektora największej rodzimej spółki audio, ale i fakt, że na co dzień brak nam tego typu materiałów, opracowań i analiz.

Jak wynika z aktualnych danych, rynek audio po latach zawirowań i dość specyficznych uwarunkowań powoli powraca do normy. Na sklepowe półki i słupki udziałów wracają inni ważni dla całego rynku audio gracze. To pozytywny trend także dla spółki Horn, bowiem przez ostatnie lata, jako niekwestionowany lider rynku audio w Polsce, Horn musiał wziąć na siebie znaczny ciężar wielu ułomności tego rynku, które były pochodną pandemii Covid-19, a objawiały się m.in. brakiem komponentów czy wręcz całych linii asortymentowych.

Warto w tym miejscu dodać, że większość kategorii handlowych audio jest od lat zdominowana w Polsce przez marki należące do Horn Distribution. Bez wątpienia za spektakularnym sukcesem spółki i tak dynamicznym rozwojem stoją nie tyle same produkty i marki, które zajmują w rankingach czołowe pozycje, co zespół ludzi. Wyróżniają ich na rynku profesjonalizm oraz wyjątkowa prostolinijność, otwartość i bezkonfliktowość.

Spółka Horn Distribution SA obchodziła w 2021 r. jubileusz 30-lecia swego istnienia. W ofercie ma kilkadziesiąt marek, na czele z tak renomowanymi i uznanymi brandami jak Alpine, Canton, Dali, Denon, Eltax, Focal, Jays, Marantz, Polk Audio, Sonos, Sonus Faber, Wharfedale czy Wilson. Firma od lat specjalizuje się w dystrybucji nowoczesnych urządzeń i akcesoriów audio-wideo, sprzętu samochodowego, do gamingu czy „inteligentnego” domu. Horn Distribution SA zatrudnia obecnie w kilkunastu krajach Europy blisko 300 osób, a łączny obrót firmy liczony jest już w setkach milionów złotych.

Horn Distribution

Czołowych w Polsce dziennikarzy zajmujących się sprzętem audio przywitał współpracujący z nimi na co dzień Marcin Pikułoński, trade marketing manager.  

Horn Distribution

Zachodzące na rynku audio zmiany oraz aktualne trendy sprzedażowe omówił, dyrektor zarządzający Horn Distribution SA, Sylwiusz Gut.

Horn Distribution

Muzycznym „bohaterem” spotkania były ikoniczne i zarazem majestatyczne kolumny głośnikowe Dali Kore. Muzykę z nich zaprezentował na żywo Mateusz Rzewuski, product manager marki.

Horn Distribution

Możliwości muzyczne i filmowe oraz ceniony system Dolby Atmos przedstawili „wspólnie” Sebastian Zając (product manager, trener produktowy) oraz Marantz Cinema 50 i Dali Phantom.

2023-01-26
x

Kontakt z redakcją

© 2024 InfoMarket