AB

Ósma edycja targów „AB Innovation Days” za nami!

Ósma edycja targów „AB Innovation Days”

Malowniczo położny, ekskluzywny „Hotel Gołębiewski” w Karpaczu był miejscem tegorocznej, ósmej już edycji targów „AB Innovation Days”. Po dwóch edycjach on-line te innowacyjne i zarazem ciekawe targi, organizowane przez wrocławską spółkę AB SA, wróciły do branżowego kalendarza imprez w tradycyjnej, sprawdzonej formule.

Impreza zorganizowana przez największego w Polsce dystrybutora sprzętu IT i zarazem czołowego dostawcę AGD-RTV jak zawsze odbyła się pod hasłem „Zobacz już dziś, co inni pokażą dopiero jutro”. Wydarzenie zgromadziło szereg uznanych firm i setki partnerów AB oraz wspieranej przez nią sieci Kakto, która z roku na rok coraz dynamiczniej się rozwija, skupiając m.in. pokaźną liczbę sklepów rodzinnych, które są uosobieniem profesjonalizmu i pasji do prowadzenia biznesu. Nie dziwi więc fakt, że na „AB Innovation Days” panowała sielska, przyjazna i rodzinna atmosfera. Poza znakomitym miejscem i oprawą, targom towarzyszyły liczne prezentacje nowości produktowych, ważne i praktyczne szkolenia handlowe oraz szereg paneli dyskusyjnych, podzielonych tematycznie na AGD duże, małe oraz elektronikę konsumencką.

Tegoroczna odsłona „AB Innovation Days” była pierwszą od czasu ogłoszenia pandemii, podczas której eksperci z branży RTV i AGD spotkali się z uczestnikami wydarzenia osobiście. Nie dziwi więc fakt, że zainteresowanie tym wydarzeniem było rekordowe. Organizatorzy dołożyli wszelkich starań, by program targów był interesujący, wspierał rozwój biznesu i poruszał najważniejsze tematy dla branży.

Bardzo dziękuję producentom, przedstawicielom branży AGD, RTV za tak liczną obecność. Za nami wiele inspirujących dyskusji dotyczących przyszłości branży. Jestem przekonana, że formuła tego wydarzenia dostarczyła naszym partnerom nie tylko wiedzy o nowościach produktowych, ale też korzystnie wpłynie na ich strategie sprzedażowe. Serdecznie zapraszam na kolejne targi w przyszłym roku – powiedziała Patrycja Gawarecka, dyrektor sprzedaży i marketingu w AB SA.

W tym roku w targach „AB Innovation Days” wzięło udział ponad pół tysiąca osób związanych z branżą AGD, RTV oraz dziesiątki reprezentujących ją producentów i dystrybutorów. Sponsorami tegorocznego wydarzenia były w formule Platinium Partners takie marki i firmy jak: Amica, Beko, BSH (Bosch), Kakto, Kärcher, Midea (Toshiba) oraz TP Vision. W formule Gold Partners „AB Innovation Days” zostały wsparte przez Gorenje, LG, Spectrum Brands (Remington, Russell Hobbs), SCEP (Sharp), Vestel (m.in. JVC, Toshiba) i Whirlpool. W gronie Silver Partners znalazły się zaś takie brandy i spółki jak Aged (Nivona, Blueair) Allocacoc (SmartLights), Candy, Eaton, Electrolux, Eurogama (Zelmer), EZVIZ, Fox (Adler, Camry), GfK, Luxpol (Begood, Gotie), Maan, Megabajt (Lafe), MPM, Philips, Ravanson, Samsung, TB, TechniSat i V-Tac. Jak zapowiadają organizatorzy, kolejna, dziewiąta już odsłona „AB Innovation Days” odbędzie się już za rok i wszystko wskazuje na to, że będzie ona miała miejsce w letnich miesiącach 2023 r.

Ósma edycja targów „AB Innovation Days”

W trakcie imprezy odbyło się wiele ciekawych prezentacji i paneli dyskusyjnych. Podczas jednego z nich Krzysztof Sumara – business development manager AB SA zaprezentował i omówił szereg danych rynkowych i związanych z nimi trendów.

Ósma edycja targów „AB Innovation Days”

Podczas „AB Innovation Days” wiele uznanych na naszym rynku marek prezentowało na swoich stoiskach liczne nowości i innowacyjne rozwiązania. Wszyscy zgodnie przyznali, że nic nie zastąpi klasycznej, sprawdzonej formuły spotkań na żywo.

2022-11-26
x

Kontakt z redakcją

© 2024 InfoMarket