SHARP

Roadshow „Sharp Xperience” 2022

Roadshow

Japońska firma zorganizowała wystawę „Sharp IFA Xperience” 2022. Podczas niej zaprezentowała produkty, które w najbliższej przyszłości trafią do oferty.

To już druga edycja wydarzenia, w trakcie którego producent prezentuje najnowsze produkty zgromadzonym partnerom oraz mediom. Tym razem roadshow zagościł we Wrocławiu. Sharp jest marką o długiej tradycji w dziedzinie elektroniki użytkowej, dlatego nie mogło zabraknąć telewizorów z linii Aquos, modnych soundbarów czy systemów audio. W swoich odbiornikach firma stawia przede wszystkim na technikę Quantum Dot. Do obecnych na rynku serii EQ7 oraz EQ6 dołączyć mają dwie nowe linie telewizorów. Planowane jest również wprowadzenie modeli z matrycami 120 Hz.

Miłośników najlepszej jakości obrazu ucieszy wprowadzenie trzech serii odbiorników mini-LED, które pozwolą na uzyskanie wysokiego kontrastu i dużej jasności. Najwyższą linią telewizorów korzystających z tej techniki będzie XLED 2000. Zaoferuje ona ponad 2 tys. niezależnie sterowanych stref podświetlenia. Oczywiście, nie zabraknie także takich rozwiązań jak Quantum Dot, upłynniacz MEMC, matryca 120 Hz, Dolby Vision IQ oraz dźwięk Dolby Atmos i głośniki opracowane wspólnie z Harmanem Kardonem. Do nieco mniej wymagających użytkowników kierowana będzie seria XLED 1000, w której główną różnicą jest zastosowanie podświetlenia mini-LED z ponad tysiącem stref wygaszania. Ofertę zamykać będzie seria XLED 300, która analogicznie do poprzedników ma ponad 300 niezależenie strefowanych stref podświetlenia oraz będzie bazować na matrycy o częstotliwości odświeżania 60 Hz. W połączeniu z upłynniaczem MEMC ma być dobrym wyborem dla miłośników kina domowego. Producent dużą wagę przywiązuje również do dźwięku w telewizorach. Efektem tego są systemy audio opracowane we współpracy z Harmanem Kardonem. Można je rozbudować o soundbary oraz dodatkowe elementy, jak głośniki satelitarne czy subwoofer, żeby stworzyć konfigurację jak najlepiej dopasowaną do potrzeb użytkownika. Ciekawostką są również kompaktowe radioodbiorniki. Wybrane modele wyposażone są w funkcję BestTune, która automatycznie znajduje najlepsze źródło sygnału dla wybranej stacji radiowej. Dzięki temu nie musimy zastanawiać się, czy chcemy skorzystać z radia cyfrowego czy analogowego.

Sharp konsekwentnie powiększa portfolio swoich produktów o nowe urządzenia i kategorie. Bez wątpienia przyszły rok zapowiada się dla firmy bardzo ciekawie. Prezentowane podczas wystawy urządzenia były modelami przedprodukcyjnymi, których specyfikacje mogą ulec zmianie. O nowościach marki Sharp będziemy informować w kolejnych wydaniach, gdy ostateczne wersje produktów będą debiutować na sklepowych półkach.

Roadshow

W swoich telewizorach Sharp dużą wagę przywiązuje również do atrakcyjnego wzornictwa.

Odbiorniki zaprezentował Adrian Wysocki z Sharp Consumer Electronics Poland.

Roadshow

Znaczną część ekspozycji stanowiły produkty z branży elektromobilności, hulajnogi, rowery, a nawet deski surfingowe,

o których opowiedział Cezary Urynowicz z Sharp Consumer Electronics Poland.

Roadshow

Ciekawą pozycję w ofercie stanowią kompaktowe radioodbiorniki z linii Tokyo oraz Osaka. W zależności od modelu obsługują nie tylko radio FM i DAB,

ale również rozgłośnie internetowe czy transmisję Bluetooth.

Roadshow

Zespół firmy Sharp szczegółowo zaprezentował wszelkie nowości produktowe.

2022-10-28
x

Kontakt z redakcją

© 2024 InfoMarket