Strona domowa / AGD MAŁE / Artykuły / Imponujący sukces

IFA

Imponujący sukces pierwszej edycji po pandemii

Imponujący sukces

Zrównoważony rozwój, łączność i rozwiązania „inteligentnego” domu były głównymi tematami tegorocznych targów IFA w Berlinie. Wzrósł udział branżowych odwiedzających wśród uczestników i pojawiło się silne zapotrzebowanie na cyfrowy dostęp do treści targów IFA.

Po trzyletniej przerwie targi IFA Berlin odniosły duży sukces jako najważniejsze na świecie wydarzenie dla branży elektroniki użytkowej i domowej. Pomimo blokad i innych ograniczeń, które nadal dotyczą części Azji, wystawcy zajęli ponad 80 proc. powierzchni na terenach targowych Messe Berlin, a marki chętnie skorzystały z okazji, żeby w końcu ponownie nawiązać kontakt twarzą w twarz ze sprzedawcami detalicznymi, mediami i opinią publiczną.

Ogólna frekwencja na IFA 2022 była również zadowalająca, zwłaszcza biorąc pod uwagę bieżące ograniczenia w podróżowaniu w Azji. W ciągu pięciu dni na targi IFA Berlin przybyło nieco ponad 161 tys. osób. W porównaniu z latami sprzed pandemii profesjonaliści z branży i osoby z nią związane stanowili większy odsetek wszystkich uczestników. Wielu wystawców poinformowało o niezwykle dużej liczbie spotkań biznesowych odbywających się podczas targów.

Po raz kolejny targi IFA cieszyły się dużym zainteresowaniem mediów. Ponad 2,5 tys. dziennikarzy przyjechało do Berlina, a około połowa z nich reprezentowała międzynarodowe organizacje medialne. Jak dotąd monitoring mediów zidentyfikował zasięg IFA 2022 w publikacjach i nadawcach w ponad 100 krajach na całym świecie.

Zrównoważony rozwój był jednym z największych tematów tegorocznych targów IFA w Berlinie, obok „inteligentnej” łączności urządzeń i rozwiązań smart home. Znalazło to również odzwierciedlenie w niektórych tegorocznych przemówieniach podczas IFA, w których Hakan Bulgurlu, dyrektor generalny Arcelika, zaapelował do branży elektroniki użytkowej i elektroniki domowej o współpracę i wkład w ograniczenie zmian klimatycznych i zmniejszenie zanieczyszczenia. Gwenaelle Avice-Huet, dyrektor ds. strategii i zrównoważonego rozwoju w Schneider Electric, rozwinęła temat, badając, w jaki sposób urządzenia „inteligentnego” domu mogą sprawić, że gospodarstwa domowe będą w mniejszym stopniu negatywnie oddziaływać na środowisko.

Imponujący sukces
2022-10-19
x

Kontakt z redakcją

© 2022 InfoMarket