KAERCHER

Wyróżniony tytułem „Superbrands” 2022

Wyróżniony tytułem

W prestiżowym, odbywającym się już 28 lat na świecie i 16 w Polsce, badaniu promującym najlepiej oceniane przez konsumentów produkty – „Superbrands” wyróżniono dwukrotnie markę Kärcher.

Była ona oceniana w kategoriach: „narzędzia domowe i ogrodowe” oraz „sprzęt AGD drobne i zdrowie”. W obu kategoriach zdobyła tytuł „Superbrands” 2022. O przyznaniu tytułu „Superbrands” 2022 zdecydowały połączone wyniki niezależnego badania konsumenckiego przeprowadzonego przez instytut badawczy ARC Rynek i Opinia oraz wyniki głosowania członków Rady Marek.

Marki były oceniane w oparciu o definicję „Superbrands”: „Superbrand to marka, która osiągnęła najlepszą reputację w swojej dziedzinie. Oferuje klientom znaczące emocjonalne bądź fizyczne korzyści, których pragną i które rozpoznają̨. Korzyści te stanowią̨ o jej przewadze nad markami konkurencyjnymi”.

– „Superbrands” to dla nas duże wyróżnienie. Zwłaszcza że jest to wybór konsumentów. Cieszymy się, oczywiście, ale też wiemy, że nie jest to kwestią przypadku, a długoletniej przemyślanej strategii budowania marki na rynku. Oczywiście, jakość naszych produktów idzie w parze ze spójnym, silnym wizerunkiem i to jest, moim zdaniem, klucz do naszego sukcesu – tak Magdalena Leszkowska, media, communication & market research manager w firmie Kärcher, skomentowała otrzymanie tego tytułu przez markę.

W badaniu konsumenckim, które zostało przeprowadzone w styczniu br., wzięło udział 3000 respondentów.

 

 

Wyróżniony tytułem
2022-08-10
x

Kontakt z redakcją

© 2024 InfoMarket