IFA

Ponad 80 proc. berlińskich terenów targowych już zarezerwowanych

Ponad 80 proc. berlińskich terenów targowych

Zajmując ponad 30 hal targowych i kilka specjalnych ekspozycji, IFA 2022 wypełni historyczne tereny wystawowe w sercu Berlina. We wrześniu tego roku IFA ponownie wyraźnie spełnia swoje oczekiwania jako czołowe na świecie targi elektroniki użytkowej i domowej. Swój udział w wydarzeniu potwierdziły marki z całego świata i wszystkich branż.

Od 2 do 6 września na targach IFA 2022 w halach berlińskich terenów wystawowych swoje innowacje i nowe produkty zaprezentuje wiele znanych światowych marek elektroniki użytkowej, tak producentów, jak i dystrybutorów.

Inne sekcje, w tym Shift Mobility i IFA Global Markets, zajmą kolejne hale na terenie.

Sekcja IFA Home & Entertainment obejmie asortyment z segmentu „dom i rozrywka”. Tę sekcję IFA definiuje od momentu jej wprowadzenia na rynek w 1924 r. Produkty obejmują najnowsze innowacje telewizyjne i rozrywkę domową, a także usługi, które towarzyszą codziennemu życiu konsumentów. Czołowe, znane na całym świecie marki rynku CE zaprezentują swoje innowacje wraz z innymi rynkowymi graczami, takimi jak międzynarodowi dystrybutorzy, firmy specjalistyczne, marki akcesoriów i detaliści.

Sekcja IFA Audio to najlepszej jakości dźwięk, zaawansowana technika i ciekawe wzornictwo. Ta sekcja na targach IFA to międzynarodowe miejsce spotkań ekspertów hi-fi, profesjonalistów i fanów audio. Jako wyjątkowa platforma oferująca innowacje i inspiracje, IFA Audio zaprezentuje przyszłościowe koncepcje i rozwiązania, a także najnowsze produkty i najważniejsze elementy, w tym redukcję szumów, prawdziwie bezprzewodowe słuchawki, strumieniowe przesyłanie dźwięku, wciągający i przestrzenny dźwięk, „inteligentne” głośniki oraz systemy dźwiękowe.

Sekcja IFA Household Appliances prezentować będzie innowacyjne funkcje urządzeń AGD, które oferują komfort użytkowania oraz wspierają zrównoważony rozwój. Od 2008 r. berlińskie targi IFA są najlepszą platformą dla każdego segmentu branży AGD, zarówno dużego, jak i drobnego sprzętu, a także zabudowy kuchennej. Na wystawach prezentowane będą produkty do pielęgnacji ciała i wellness, a także rozwiązania grzewcze i klimatyzacyjne.

Strefa IFA Computing and Gaming to znana z poprzednich lat tak zwana strefa IFA MyMedia. Przemodelowanie nazwy jest ściśle związane z rozwojem urządzeń z tego segmentu, a także najnowszych trendów z tym związanych. Poza komputerami, grami i wciągającą rozrywką poruszane tu tematy obejmą technologię przechowywania danych, rozwiązania w chmurze i cyberbezpieczeństwo.

Strefa IFA Imaging to międzynarodowa platforma dla tak zwanej branży utrwalania obrazu. Ta sekcja zaprasza ekspertów fotografii i wideo, wystawców, handlowców i fanów utrwalania obrazu do kreatywnej i interaktywnej prezentacji marek oraz nowych i inspirujących produktów ze świata obrazowania.

Sekcja IFA Fitness & Digital Health jest odpowiedzią na ogromny postęp, jaki dokonał się w ostatnich latach w segmencie fitness i szeroko rozumianego zdrowia. Dziś te produkty są popularniejsze niż kiedykolwiek i wciąż ewoluują. Osobiste urządzenia monitorujące do codziennego użytkowania, urządzenia do stymulacji mięśni i masażu, cyfrowe termometry i „inteligentne” wagi to dziś w większości sprzęt, który znaleźć można w wielu gospodarstwach domowych.

Ponad 80 proc. berlińskich terenów targowych

Sekcja IFA Communication to przede wszystkim szeroko rozumiana łączność. Dziś urządzenia mobilne mogą sterować i komunikować się z takimi produktami jak lodówki, nagłośnienie, telewizory, pralki, zmywarki, a nawet drobne sprzęty AGD. Dzięki tym rozwiązaniom strefa IFA Communication będzie miejscem, które połączy wszystkie inne sekcje IFA, a także wszelkiego rodzaju produkty.

Sekcja IFA Next będzie centrum innowacji targów IFA. Skupi głównych światowych innowatorów, instytuty badawcze, obiecujące start-upy i firmy patrzące w przyszłość w celu zbadania i podkreślenia, jak nowe trendy technologiczne i wynikające z nich produkty cyfrowe zmienią codzienne życie konsumentów. Strefa ta skoncentruje się na technice jutra, stylu życia i chęci testowania nowych produktów oraz koncepcji. Wśród wielu interesujących produktów i usług nie zabraknie też wykładów tematycznych i eksperckich paneli dyskusyjnych.

Strefa IFA Global Markets to największy w Europie rynek zaopatrzenia B2B. Międzynarodowa platforma zaopatrzenia IFA dla producentów ODM i OEM została uruchomiona w 2016 r. Odwiedzający mogą tu nawiązać nowe kontakty i spotkać się z uznanymi partnerami. Środowisko wyłącznie B2B gwarantuje skoncentrowaną i zorientowaną na wyniki atmosferę.

Dzięki IFA Virtual Messe Berlin już w lipcu uruchomiono nową platformę B2B do organizowania wizyt na targach, nawiązywania kontaktów i wyszukiwania informacji. Zawiera ona również obszerną listę wystawców i najważniejszych produktów.

Ponad 80 proc. berlińskich terenów targowych

Kai Mangelberger, dyrektor IFA 2022.

Przy takiej różnorodności na targach i odzwierciedlając cały rynek, torujemy drogę do udanych targów zarówno wystawcom, jak i odwiedzającym. Fakt, że liczba wystawców powróciła do poziomu sprzed pandemii, pokazuje, że oczekiwania wobec targów IFA 2022 są wysokie. Jesteśmy mile zaskoczeni wieloma rejestracjami, które wciąż otrzymujemy w krótkim czasie. Do ostatniej chwili będziemy pracować nad listami wystawców i planami hal, aby zapewnić miejsce dla każdego wystawcy i udoskonalić wnętrze hali dla odwiedzających.  

2022-08-03
x

Kontakt z redakcją

© 2024 InfoMarket