SAMSUNG

Polacy odkurzają bezprzewodowo

Polacy

Rynek odkurzaczy domowych napędzają rosnąca świadomość konsumentów na temat zdrowia i higieny, a także dążenie do tego, aby minimalizować wysiłki wkładane w prowadzenie domowego gospodarstwa.

Aż 44 proc. odkurzaczy sprzedanych w Polsce w 2021 r. stanowiły bezprzewodowe odkurzacze pionowe i automatyczne. To wzrost aż o 9,4 p.p. (+48 proc.) w stosunku do roku ubiegłego. Dlaczego konsumenci stawiają na bezprzewodową konstrukcję? Brak plączącego się kabla oznacza dużo większą wygodę podczas odkurzania – zamiast niego mamy wydajny akumulator, który zapewnia moc potrzebną, aby wysprzątać całą powierzchnię mieszkalną. Dodatkowo, dzięki pionowej konstrukcji odkurzaczy, odciążamy kręgosłup, a w przypadku odkurzaczy automatycznych niemal zupełnie zdejmujemy z siebie obowiązek odkurzania podłóg. Samsung doskonale rozumie potrzeby konsumentów, dlatego w swoim portfolio ma aż 3 wygodne w obsłudze odkurzacze bezprzewodowe o różnych funkcjach.

Samsung Jet to już klasyk w ofercie Samsunga. Ten bezprzewodowy pionowy odkurzacz z modułem ręcznym gwarantuje efektywne sprzątanie dzięki silnikowi Digital Inverter o mocy aż do 550 W. Wyposażono go w wytrzymałą baterię, która zapewnia aż do 60 minut pracy urządzenia bez konieczności ładowania.

Samsung Jet Bot to automatyczny robot sprzątający, który wyręczy nas w odkurzaniu. To pierwszy na świecie „inteligentny” robot wyposażony w aktywny sensor 3D oraz rozwiązanie Intel Movidius, które dokładnie analizuje powierzchnię i plan mieszkania oraz optymalizuje drogę przemieszczania się urządzenia.

Bespoke Jet to nowość w ofercie Samsunga. Wielofunkcyjny bezprzewodowy odkurzacz ze stacją czyszczącą All-in-One zapewnia higieniczne czyszczenie dzięki obecności wielowarstwowego systemu filtracyjnego, wyłapującego aż 99,999 proc. zanieczyszczeń. Stacja czyszcząca All-in-One jednocześnie ładuje urządzenie i automatycznie opróżnia pojemnik na kurz, nie dopuszczając do tego, by jakiekolwiek drobinki wydostały się na zewnątrz.

Polacy
2022-06-14
x

Kontakt z redakcją

© 2022 InfoMarket