Strona domowa / AGD MAŁE / Artykuły / Największe targi w Berlinie

IFA

Największe targi w Berlinie już we wrześniu!

Największe targi w Berlinie

Producenci i dystrybutorzy z branży elektroniki użytkowej i AGD z całego świata zgodnie twierdzą, że z niecierpliwością oczekują na targi IFA 2022 i wezmą w nich udział w targach, ponieważ muszą przygotować się na nowe oczekiwania postpandemiczne konsumentów.

Dla wielu największych producentów i dystrybutorów na świecie targi IFA Berlin 2022 będą pierwszą okazją do połączenia na dużą skalę z markami i producentami z branży elektroniki użytkowej i AGD. Wydarzenie zaplanowane na dni od 2 do 6 września 2022 odbędzie się, gdy producenci i marki będą przygotowywali się do wprowadzenia nowej generacji innowacyjnych usług i urządzeń, zoptymalizowanych pod kątem świata, w którym dom zyskał nowe znaczenie i gdzie wiele osób podąża za nowymi, hybrydowymi wzorcami pracy.

Dystrybutorzy powiedzieli zespołowi IFA, że w tym roku chętniej niż kiedykolwiek przyjadą do Berlina, ponieważ chcą mieć pewność, że wzrost popytu w ciągu pierwszych 18 – 24 miesięcy pandemii nie będzie jednorazowym wydarzeniem, które osłabnie w nadchodzących miesiącach. Aby utrzymać tempo, chętnie koncentrują swoje działania marketingowe i nawiązują kontakty zarówno z markami, jak i konsumentami.

– IFA Berlin 2022 nie może nadejść w lepszym czasie: nasze wydarzenie daje markom i sprzedawcom detalicznym bardzo potrzebną i idealnie zsynchronizowaną platformę do rzeczywistego życia na dużą skalę, aby ponownie ożywić połączenie między przemysłem, partnerami detalicznymi i konsumentami na całym świecie. W tym roku IFA wznowi swoją rolę jako kluczowa platforma dla światowego handlu. Ze wszystkich rozmów z naszymi partnerami detalicznymi wiemy, że potrzebują i chcą przyjechać na IFA, w tym roku bardziej niż kiedykolwiek – mówi Jens Heithecker, dyrektor wykonawczy IFA i wiceprezes wykonawczy Messe Berlin Group.

Tymczasem marki technologiczne wiedzą, że ich zespoły w centrali są fizycznie odcięte od większości kluczowych partnerów, klientów i mediów od ponad dwóch lat. W niektórych regionach rygorystyczne ograniczenia dotyczące podróżowania prawie uniemożliwiły odbudowanie kontaktów osobistych i organizowanie spotkań twarzą w twarz. Sprawia to, że potrzeba ostatecznego ożywienia kontaktów i odbudowy kapitału społecznego jest jeszcze bardziej nagląca.

2022-05-08
x

Kontakt z redakcją

© 2022 InfoMarket