BSH

Kampania CSR „Kolacja dla Seniora”

Kampania CSR

Siłą napędową działań CSR w BSH są bez wątpienia pracownicy. Co ciekawe, mają oni również setki sojuszników. Mniejszych, większych, smuklejszych, bardziej pękatych, wielozadaniowych albo wyspecjalizowanych tylko w jednej misji. Każdego roku urządzenia produkowanie przez BSH poprawiają jakość życia setek potrzebujących osób.

BSH nie produkuje wyłącznie pralek, zmywarek, suszarek, odkurzaczy czy innych sprzętów gospodarstwa domowego. Producenci patrzą na to szerzej i wiedzą, że dzięki ich urządzeniom użytkownicy mają choćby odrobinę czasu więcej dla siebie czy dla swoich rodzin. Że dzięki tym właśnie sprzętom zwykła codzienność jest trochę łatwiejsza, wieczory trochę mniej pracowite, a obowiązki domowe odrobinę przyjemniejsze. To właśnie w BSH nazywane jest poprawą jakości życia. Producent urządzeń marki Bosch i Siemens starał się to szczególnie pokazać w najtrudniejszym momencie pandemii koronawirusa. Jedną ze szczególnie dotkniętych grup w ostatnich miesiącach byli seniorzy. Zarażenie wiązało się dla nich z największym ryzykiem. Dla nich była to pandemia strachu. Ale nie tylko, bo też pandemia samotności. Osamotnienie szczególnie dawało się we znaki w okresie świątecznym i w tym czasie BSH szczególnie starało się pomóc. Pracownicy dołączyli do inicjatywy organizowanej przez fundację „Senior w Koronie” i przygotowali kolację wigilijną dla stu seniorów. Z pomocą przyszedł ambasador marki Bosch – Mateusz Gessler i korzystając z rozmaitych urządzeń tej marki, przygotował posiłki dla potrzebujących seniorów. Następnie, w świąteczny wieczór, pożywne podarki rozdysponowali między nich wolontariusze fundacji „Senior w Koronie”. W ten sposób BSH po raz kolejny wykorzystało funkcjonalność sprzętu, który produkuje, by zrobić coś dobrego.

Kampania CSR
2022-01-03
x

Kontakt z redakcją

© 2024 InfoMarket