Jasny przekaz #LikeABosch

#LikeABosch nie jest, co prawda, nazwą linii wzorniczej, a hasłem reklamowym promującym określony styl życia, niemniej wszystkie urządzenia objęte kampanią łączy jeden wspólny mianownik. Jaki? Są to sprzęty, między innymi pralki, suszarki do ubrań, zmywarki, piekarniki czy płyty grzewcze, które można podłączyć do innowacyjnej platformy cyfrowej Home Connect, która z kolei oferuje dodatkowe funkcje urządzeń i pozwala na zdalne zarządzanie gospodarstwem domowym. Platforma Home Connect jest nieustannie rozwijana praz firmę B/S/H/, z roku na rok wzbogacana o nowe rozwiązania i funkcje. Producent od kilku lat konsekwentnie realizuje strategię Hardware+, w myśl której do dobrej jakości sprzętu gospodarstwa domowego dodawane są usługi cyfrowe w znacznym stopniu rozszerzające możliwości urządzeń. Dzięki Home Connect produkt jest odpowiednio dopasowany do współczesnego stylu życia – coraz bardziej zdigitalizowanego, mobilnego oraz szybkiego. Możliwość zdalnego sterowania to niejedyna funkcja urządzeń z Home Connect. Nieustanny rozwój platformy pozwala na wprowadzanie rozwiązań coraz lepiej dopasowanych do indywidualnych preferencji konsumenta. Oprócz zdalnego sterowania sprzętami, korzystania z wielu funkcji, użytkownik ma dostęp m.in. do przepisów kulinarnych czy usług partnerskich. Obecnie istotną funkcją jest możliwość personalizacji, czyli ustawienia swojego ulubionego programu w pralce czy zmywarce lub zapamiętania przez ekspres ulubionej kawy. Jeszcze do niedawna aplikacja Home Connect oferowała tylko kilka dodatkowych funkcji. Obecnie jest to kilkadziesiąt programów, między innymi Easy Start, podpowiadający, jakiego programu użyć do umycia danego załadunku w zmywarce, lub Silence on Demand, redukujący pracę zmywarki, gdy potrzebujemy całkowitej ciszy. Urządzenia zgodne ze „zdrowym i zrównoważonym stylem życia” #LikeABosch firma zaprezentowała także podczas targów IFA 2020 Special Edition. Okazało się, że chęć zdrowego odżywiania wśród konsumentów da się zauważyć w rosnących danych dotyczących sprzedaży lodówek, zamrażarek i drobnego sprzętu AGD. Konsumenci przywiązują również większą wagę do „inteligentnych” urządzeń domowych. Urządzenia zaprezentowane na targach IFA stopniowo wprowadzane są na polski rynek. Dostępne są już najnowsze zmywarki i będą do nich dołączać kolejne modele. Producent oferujemy również wachlarz urządzeń pozwalających na przechowywanie próżniowe, co utrzymuje się w duchu zero waste i dbania o środowisko, które marka Bosch nieustannie podkreśla w nowej kampanii #LikeABosch.

Jasny przekaz
2021-11-01
x

Kontakt z redakcją

© 2024 InfoMarket