OROMED

Poszerza portfolio produktów i kanały dystrybucji

Poszerza

Pomimo trudnego dla wielu przedsiębiorstw czasu pandemii firma Oromed dynamicznie się rozwija, wprowadzając do oferty nowe produkty i segmenty urządzeń oraz znacznie poszerzając kanał dystrybucji.

Oromed to marka specjalizująca się w domowym sprzęcie zdrowotnym i do pielęgnacji ciała. Produkty sygnowane tym logo spełniają wyśrubowane normy i standardy, co pozwala na zastosowanie ich nie tylko w placówkach opieki zdrowotnej, ale i sprzedaż w aptekach i sklepach specjalistycznych. Trzon oferty stanowią urządzenia do dbania o zdrowie – ciśnieniomierze, termometry, inhalatory, pulsoksymetry, sprzęt do dbania o higienę jamy ustnej, czystość powietrza, a także wagi i wiele innych produktów z kategorii beauty. Naturalnym uzupełnieniem portfolio są produkty z segmentu smart, jak „inteligentne” zegarki, które pozwalają na bieżąco monitorować stan zdrowia i ciała użytkownika. Oprócz tego w dystrybucji firmy Oromed dostępne są czujniki tlenku węgla, gazów wybuchowych i dymu takich marek jak Kidde i FireAngel, a w ostatnim czasie dołączyła do nich innowacyjna marka SafeMi.

Zwiększony potencjał handlowy i dynamiczny rozwój sprawiły, że firma w krótkim czasie wybudowała własną siedzibę w Warszawie, wzmocniła działy handlowy oraz sprzedaży, a ostatnio zaprezentowała nową stronę internetową. Oromed współpracuje z wieloma uznanymi sieciami handlowymi, takimi jak Media Expert, Auchan, Euro-net (RTV Euro AGD), Carrefour, Selgros, oraz czołowymi platformami e-commerce, Allegro i Amazon. Warto podkreślić, że oprócz Polski produkty firmy Oromed dostępne są na zagranicznych rynkach – w Europie, Azji i na Bliskim Wschodzie oraz w Afryce.

W Polsce, całe portfolio produktów Oromed można zamawiać także bezpośrednio na stronie producenta – oromed.pl, gdzie w zakładce „Baza wiedzy” klienci mają dostęp do ciekawych artykułów i treści, które pomogą im w wyborze właściwych produktów w trosce o zdrowie zarówno swoje, jak i swoich bliskich.

Poszerza
2021-10-11
x

Kontakt z redakcją

© 2024 InfoMarket