Strona domowa / ENERGIA OŚWIETLENIE / Artykuły / Biuletyn informacyjny

ASEKOL

Biuletyn informacyjny grupy

Biuletyn informacyjny

Już od pięciu lat grupa Asekol dba o przetwórstwo elektroodpadów w Polsce. Rocznica ta zbiegła się z wydaniem przez nią pierwszego biuletynu informacyjnego.

Przygotowana publikacja podsumowuje działalność Asekolu. W praktyce firma już w 2015 r. pozyskała pierwszych klientów, ale 2016 był pierwszym pełnym rokiem działalności przedsiębiorstwa. Wchodząca w skład grupy Asekol spółka Enviropol, choć formalnie została zarejestrowana w 2012 r., swoją właściwą działalność również zaczęła w roku 2016, po przejęciu zakładu przetwarzania odpadów w Gliwicach. Rozwój grupy Asekol najlepiej opisują stojące za nim liczby – w czasie swojej działalności firma zawarła ponad 1000 kontraktów, a w zakładzie przetwarzania rocznie jest przerabiane ponad 9 tys. ton sprzętu. O obecnej sytuacji na rynku zużytego sprzętu elektronicznego oraz wyzwaniach stojących przed branżą opowiada w wywiadzie Mirosław Baściuk – dyrektor zarządzający i członek zarządu Asekol PL oraz Enviropol PL.

Biuletyn porusza również temat bieżącej działalności spółki oraz jej promocji. W 2021 r. Asekol PL uzyskał status organizacji odzysku opakowań, dzięki czemu może jeszcze bardziej kompleksowo obsługiwać swoich klientów. Przeprowadzona została także kampania edukacyjna „Wiosenne e-porządki”, która informowała o tym, jak cenne surowce znajdują się w smartfonach i dlaczego warto poddawać je recyklingowi. Ambasadorem akcji został aktor Mateusz Damięcki. Kampania była intensywnie promowana w mediach społecznościowych, m.in. na profilu „Love Recykling”. Asekol PL rozwija również w Polsce projekt czerwonych kontenerów, czyli ogólnodostępnych pojemników do zbiórki sprzętu małogabarytowego, które są umieszczane w miastach – obecnie na Śląsku oraz w Warszawie.

To tylko część działań opisanych w pierwszym biuletynie grupy Asekol. W celu zapoznania się z publikacją wystarczy zeskanować kod QR umieszczony obok.

Biuletyn informacyjny
2021-08-10
x

Kontakt z redakcją

© 2021 InfoMarket