Podczas globalnego wydarzenia „Bespoke Home” 2021 firma Samsung ogłosiła wprowadzenie nowej, limitowanej edycji spersonalizowanych lodówek Bespoke, inspirując użytkowników na całym świecie do tego, aby kreowali swoje własne, wymarzone wnętrza. W tym celu Samsung połączył siły z artystami Thibaudem Héremem i Andym Rementerem oraz z duńską marką Hay, którzy zaprojektowali unikalne panele lodówek Bespoke. Ta wyjątkowa współpraca, której wynikiem jest przesunięcie granic w obszarze projektowania urządzeń domowych, odzwierciedla dążenie firmy Samsung do zredefiniowania tego, jak postrzegamy sprzęty AGD.
Thibaud Hérem jest francuskim artystą z wielką pasją, który specjalizuje się w ilustracjach budynków i architektury, wyróżniających się niezwykłą precyzją i szczegółowością. W ramach współpracy z Samsungiem artysta wybrał trzy szczególnie ważne dla siebie ilustracje, które ozdobiły front lodówki Bespoke. Przedstawiają one Chateau de Fontainebleau – budynek niezwykle istotny dla francuskiej sztuki i kultury, panoramę Londynu, którą Hérem narysował w 150. rocznicę otwarcia londyńskiego metra, a także katedrę Notre Dame w Paryżu jako przykład niesamowitej architektury, która przetrwała wieki. Projekty paneli autorstwa Hérema są już w sprzedaży na rynku koreańskim. Wersja z zamkiem Fontainebleau będzie dostępna w Europie w ramach edycji limitowanej.
Drugi ze wspomnianych artystów – Andy Rementer to działający w USA pop-artowy twórca, znany z rozpoznawalnych, bardzo kolorowych projektów, realizowanych dla międzynarodowych marek. Dla linii Bespoke Rementer stworzył trzy projekty. Pierwszy z nich, noszący tytuł „Together”, obrazuje różnorodność, komunikację ponad podziałami etnicznymi i pokój. Drugi – „City” – to scena z gwarnego, kolorowego miasta pełnego życia i ruchu. Ostatni projekt pochodzi z kolekcji „Portraits” i ilustruje skojarzenia z jedzeniem i piciem, przedstawiając zadumaną twarz osoby delektującej się napojem.
Duńska marka lifestyleʼowa Hay, założona przez tytułowych dyrektorów kreatywnych Mette i Rolfa Hayów, chętnie angażuje się we współpracę z najlepszymi projektantami swojego pokolenia z całego świata. W ramach współpracy z Samsungiem, specjalnie z myślą o panelach Bespoke, twórcy marki Hay opracowali pięć nowych kolorów, zainspirowanych naturą i nieprzetworzonymi produktami spożywczymi.
Globalnemu wydarzeniu, które odbyło się w formule online, przewodniczył JaeSeung Lee, president and head w Samsung Electronics’ Digital Appliances Division.
Projekty paneli frontowych autorstwa Hérema są już w sprzedaży na rynku koreańskim. Wersja z zamkiem Fontainebleau będzie dostępna w Europie w ramach edycji limitowanej.
Opracowany przez Rementera projekt paneli Bespoke o nazwie „Together” będzie dostępny w USA
Wersje kolorystyczne stworzone przez duńską lifestyleʼową markę Hay na potrzeby linii Bespoke to Cream, Squama, Dusty Blueberry, Artichoke i Cabbage.
© 2024 InfoMarket