SAMSUNG

„Bespoke Home” 2021 – nowa definicja projektowania

„Bespoke Home” 2021

Podczas globalnego wydarzenia „Bespoke Home” 2021 firma Samsung ogłosiła wprowadzenie nowej, limitowanej edycji spersonalizowanych lodówek Bespoke, inspirując użytkowników na całym świecie do tego, aby kreowali swoje własne, wymarzone wnętrza. W tym celu Samsung połączył siły z artystami Thibaudem Héremem i Andym Rementerem oraz z duńską marką Hay, którzy zaprojektowali unikalne panele lodówek Bespoke. Ta wyjątkowa współpraca, której wynikiem jest przesunięcie granic w obszarze projektowania urządzeń domowych, odzwierciedla dążenie firmy Samsung do zredefiniowania tego, jak postrzegamy sprzęty AGD.

Thibaud Hérem jest francuskim artystą z wielką pasją, który specjalizuje się w ilustracjach budynków i architektury, wyróżniających się niezwykłą precyzją i szczegółowością. W ramach współpracy z Samsungiem artysta wybrał trzy szczególnie ważne dla siebie ilustracje, które ozdobiły front lodówki Bespoke. Przedstawiają one Chateau de Fontainebleau – budynek niezwykle istotny dla francuskiej sztuki i kultury, panoramę Londynu, którą Hérem narysował w 150. rocznicę otwarcia londyńskiego metra, a także katedrę Notre Dame w Paryżu jako przykład niesamowitej architektury, która przetrwała wieki. Projekty paneli autorstwa Hérema są już w sprzedaży na rynku koreańskim. Wersja z zamkiem Fontainebleau będzie dostępna w Europie w ramach edycji limitowanej.

Drugi ze wspomnianych artystów – Andy Rementer to działający w USA pop-artowy twórca, znany z rozpoznawalnych, bardzo kolorowych projektów, realizowanych dla międzynarodowych marek. Dla linii Bespoke Rementer stworzył trzy projekty. Pierwszy z nich, noszący tytuł „Together”, obrazuje różnorodność, komunikację ponad podziałami etnicznymi i pokój. Drugi – „City” – to scena z gwarnego, kolorowego miasta pełnego życia i ruchu. Ostatni projekt pochodzi z kolekcji „Portraits” i ilustruje skojarzenia z jedzeniem i piciem, przedstawiając zadumaną twarz osoby delektującej się napojem.

Duńska marka lifestyleʼowa Hay, założona przez tytułowych dyrektorów kreatywnych Mette i Rolfa Hayów, chętnie angażuje się we współpracę z najlepszymi projektantami swojego pokolenia z całego świata. W ramach współpracy z Samsungiem, specjalnie z myślą o panelach Bespoke, twórcy marki Hay opracowali pięć nowych kolorów, zainspirowanych naturą i nieprzetworzonymi produktami spożywczymi.

„Bespoke Home” 2021

Globalnemu wydarzeniu, które odbyło się w formule online, przewodniczył JaeSeung Lee, president and head w Samsung Electronics’ Digital Appliances Division.

„Bespoke Home” 2021

Projekty paneli frontowych autorstwa Hérema są już w sprzedaży na rynku koreańskim. Wersja z zamkiem Fontainebleau będzie dostępna w Europie w ramach edycji limitowanej.

„Bespoke Home” 2021

Opracowany przez Rementera projekt paneli Bespoke o nazwie „Together” będzie dostępny w USA

„Bespoke Home” 2021

Wersje kolorystyczne stworzone przez duńską lifestyleʼową markę Hay na potrzeby linii Bespoke to Cream, Squama, Dusty Blueberry, Artichoke i Cabbage.

2021-06-01
x

Kontakt z redakcją

© 2024 InfoMarket