BSH

Media społecznościowe kolejnym narzędziem dla CSR

Media społecznościowe

Dobry sąsiad to skarb. Przekonała się o tym łódzka fundacja Dom, która wspiera znajdujące się w trudnych sytuacjach dzieci. Awaria suszarki do ubrań popsuła poranek pracownikom fundacji, którzy postanowili napisać o tym na Facebooku. Pomocną dłoń natychmiast wyciągnęła do nich firma BSH, producent AGD marek Bosch i Siemens.

Odpowiadając na apel w mediach społecznościowych, BSH postanowiło przekazać fundacji potrzebny sprzęt. Taka reakcja wpisuje się w założenia programu społecznej odpowiedzialności BSH. Firma, która w Polsce produkuje AGD w sześciu fabrykach w Łodzi, Wrocławiu i Rzeszowie, w ramach działań CSR dąży do wyrównywania szans rozwoju wśród dzieci i młodzieży. BSH stale wspiera m.in. Towarzystwo Opieki nad Ociemniałymi w Laskach, Świetlicę Podwórkową, fundację Słonie na Balkonie, fundację Happy Kids i fundację Tobiaszki. Dla podopiecznych tych organizacji firma organizuje programy terapeutyczne, wyjazdy edukacyjne, a także wyposaża ich w odpowiednie narzędzia do rozwoju i nauki.

Poza produkcją nowoczesnych urządzeń AGD marek Bosch i Siemens, BSH chce wspierać lokalne społeczności. Stawiamy na wyrównywanie szans edukacyjnych i wspieranie rozwoju dzieci i młodzieży. Wierzymy, że społeczne zaangażowanie firm to szansa na lepszą przyszłość wielu ludzi. Stale pomagamy podopiecznym kilku fundacji w Warszawie, Łodzi, Rzeszowie i Wrocławiu, czyli w miastach, w których mamy nasze oddziały i fabryki. Cieszymy się, że dzięki naszemu wsparciu poprawi się również komfort pracy pracowników fundacji Dom – mówi Andrzej Maślak, rzecznik prasowy BSH.

To nie pierwszy przykład takiej reakcji BSH na apele internautów. Firma już wcześniej pokazała, jak można dobrze wykorzystywać media społecznościowe do działań CSR. BSH odpowiedziała m.in. na apel o pomoc fundacji Koci Azyl, przekazując jej potrzebny sprzęt i zapewniając wsparcie pracowników oraz wolontariuszy. Producent AGD wsparł również Fundację Rodzin Adopcyjnych, błyskawicznie reagując na wpis Filipa Chajzera.

2021-05-05
x

Kontakt z redakcją

© 2024 InfoMarket