HULTAFORS GROUP

Intensywny rozwój na polskim rynku

Intensywny rozwój

W drugiej połowie lutego firma Hultafors Group, dystrybutor m.in. takich marek jak Snickers Workwear, Hultafors Tools i Solid Gear, zakończyła przeprowadzkę do nowego, własnego obiektu magazynowego.

Zwiększone zapotrzebowanie na powierzchnię magazynową wynika przede wszystkim z intensywnego rozwoju oferty Hultafors Group, dynamicznych wzrostów sprzedaży oraz akwizycji nowych marek i wprowadzenia kolejnych produktów. Budynek zlokalizowany jest w Goleniowie (północno-zachodnia Polska), co sprawia, że to miejsce idealne do ekspansji na cały rynek europejski. To pierwszy w kraju zautomatyzowany magazyn klasy A, który korzysta z systemu AutoStore. Oferuje on około 30 tys. m2 powierzchni magazynowej. Deweloperem odpowiedzialnym za dostarczenie obiektu jest firma 7R.

Magazyn BTS dla Hultafors Group będzie obiektem klasy A, wyposażonym w system AutoStore. Zaprojektujemy go zgodnie z naszą ekokoncepcją 7R Green, która koncentruje się przede wszystkim na maksymalizacji efektywności energetycznej budynku poprzez zastosowanie nowoczesnych rozwiązań, takich jak panele fotowoltaiczne i gniazda do ładowania samochodów elektrycznych – mówił o inwestycji Karol Górnicki, BTS leasing manager w 7R.

W pełni zautomatyzowany magazyn wykorzystuje zaawansowaną technikę robotów. Ten typ specjalistycznego obiektu musi spełniać restrykcyjne międzynarodowe normy bezpieczeństwa przeciwpożarowego.

Szukaliśmy partnera, który wesprze nas w stworzeniu nowoczesnego magazynu w Polsce, skupiając się na zasadach zrównoważonego rozwoju. Goleniów to doskonały wybór pod kątem lokalizacji dla dystrybucji produktów z portfolio naszych marek na cały rynek europejski – dodaje Nicklas Axell, group logistics director w Hultafors Group.

Budynek jest certyfikowany w systemie BREEAM na poziomie „Very Good”. Doradcą Hultafors Group w procesie planowania projektu BTS była firma CBRE.

2021-03-21
x

Kontakt z redakcją

© 2024 InfoMarket