HULTAFORS GROUP

Przejęcie marek Fristads, Kansas i Leijona

Przejęcie marek

Fristads, Kansas i  Leijona są dobrze znanymi markami profesjonalnej odzieży roboczej dla różnych użytkowników końcowych i mają znaczące przyczółki na swoich kluczowych rynkach w Szwecji, Danii i Finlandii.

Oczekuje się, że skonsolidowana sprzedaż netto wyniesie ok. 120 mln EUR w 2020 r., a firmy łącznie zatrudnią ponad 600 pracowników. Firmy koncentrują się na różnych rynkach i uzupełniają się zarówno pod względem geograficznym, jak i oferty produktowej i usługowej. Wspólnie będą miały dostęp do wiedzy i będą w stanie nadal stymulować innowacje produktowe i zrównoważony rozwój.

Przejęcie Fristads, Kansas i Leijony przez Hultafors Group ma na celu zwiększenie wartości dla klientów i jesteśmy bardzo podekscytowani możliwościami, jakie stwarza to połączenie. Przejęte marki będą nadal działać osobno i naszym zamiarem jest ich dalszy zrównoważony rozwój z innowacjami jako punktem przewodnim. W dłuższej perspektywie widzimy możliwości płynące z tego połączenia do dalszego wzmocnienia naszej pozycji poprzez synergię, przede wszystkim w logistyce i zarządzaniu magazynem, a także w łańcuchu dostaw. Dzięki połączeniu sił będziemy w stanie stworzyć szersze portfolio konkurencyjnych marek, a naszym celem jest zapewnienie naszym klientom najlepszej oferty usług – mówi Camilla Monefeldt Kirstein, EVP Business Unit Workwear w Hultafors Group.

Rynek środków ochrony osobistej charakteryzuje się obecnie zmieniającym się i konsolidującym się krajobrazem oraz przejściem w kierunku cyfryzacji i handlu elektronicznego. Jednocześnie konkurencja jest rozdrobniona. Stwarza to możliwość osiągnięcia doskonałości operacyjnej, którą umożliwiają kompetentni pracownicy, mogący tworzyć najlepsze rozwiązania dla użytkowników końcowych i ofertę dla klientów. Przejęcie Fristads, Kansas i Leijona jest częścią strategii Hultafors Group, której celem jest wzrost i rozwój czołowych marek w segmencie środków ochrony osobistej w Europie i Ameryce Północnej.

2021-01-25
x

Kontakt z redakcją

© 2024 InfoMarket