HUSQVARNA GROUP

Przejęcie marki Blastrac

Przejęcie

Husqvarna Group, Construction Division podpisała umowę na przejęcie firmy Blastrac, czołowej marki w zakresie technologii przygotowywania powierzchni dla branży budowlanej i do renowacji na całym świecie.

Przejęcie Blastraca wpisuje się w nasze aspiracje dotyczące organicznego rozwoju i wzmacnia je, ponieważ poszerzamy w ten sposób naszą ofertę o rozwiązania uzupełniające w zakresie przygotowania powierzchni. W ten sposób będziemy mogli przedstawić naszym klientom kompletne rozwiązanie do każdej pracy wymagającej przygotowania powierzchni – wyjaśnia Henric Andersson, prezes i dyrektor generalny Husqvarna Group.

Portfolio produktów Blastraca obejmuje wysokiej klasy skuteczne rozwiązania do śrutowania, zrywania, frezowania, szlifowania i polerowania powierzchni, a także odprowadzania pyłu. Sprzedaż netto marki Blastrac w ciągu ostatniego roku wyniosła około 600 milionów SEK. Firma zatrudnia 380 pracowników w zakładach produkcyjnych i biurach sprzedaży w Ameryce Północnej, Europie oraz Azji i prowadzi sprzedaż w ponad 80 krajach.

– Dzięki temu przejęciu pragniemy w dalszym ciągu budować i poszerzać naszą ofertę należącą do sektora przygotowania powierzchni. Działalność Blastraca wpisuje się znakomicie w naszą strategię wzrostu i umożliwi nam dotarcie z nową ofertą do obecnych i przyszłych klientów – mówi Karin Falk, prezes Construction Division. – Zespół pracowników Blastraca wniesie dodatkowo rozległą wiedzę na temat produktów i rynku dla rozwiązań uzupełniających naszą ofertę.

2021-01-25
x

Kontakt z redakcją

© 2024 InfoMarket