MAX EXPO

e-Targowy sukces Galicji Tomaszek

e-Targowy sukces

W dniach od 5 do 16 października 2020 r. odbyła się 7. edycja targów Max Expo. Z uwagi na pandemię koronawirusa impreza przyjęła formułę online. Październikowe dwa tygodnie były dla Galicji Tomaszek bardzo intensywnym okresem – zarówno pod kątem handlowym, organizacyjnym, jak i logistycznym. Był to czas testowania swoich umiejętności w obliczu nowych rozwiązań i sposobów komunikacji. W szczególności był to największy sprawdzian dla sieci Max Kuchnie i Max Elektro – tak bardzo tradycyjnych i głęboko osadzonych w świecie offline. Data targów była nieprzypadkowa. To właśnie w na początku trzeciego kwartału każdego roku na półkach sklepowych pojawia się w tym okresie nowy sprzęt, w tym wiele premierowych modeli.

Reasumując, e-Targi Max Expo 2020 osiągnęły prawdziwy sukces i przeszły najśmielsze oczekiwania organizatorów. Okazały się świetną platformą szkoleniową, dzięki której w krótkim czasie, bez wychodzenia z domu, można było zapoznać się z tym, co poszczególni wystawcy mieli do zaprezentowania z oferowanego przez siebie asortymentu. Galicja Tomaszek, jako organizator tego pierwszego w branży on-linowego eventu targowego, może bez wątpienia uważać okres targowy za bardzo owocny. Statystyki, analiza ruchu na wirtualnych stoiskach oraz efekty handlowe i szkoleniowe pokazały, że możliwe jest tworzenie wirtualnych imprez targowych, które odnoszą sukcesy. Stronę targową w okresie trwania targów odwiedziło 3024 unikatowych użytkowników, średni czas spędzony na stronie, w ujęciu całościowym, oscylował wokół 10 min, a z badań wewnętrznych Galicji Tomaszek wynika, że 84 proc. uczestników targów oceniło formułę online bardzo pozytywnie. To rzuca bardzo dobre światło na całość eventu oraz jego postrzeganie. Równocześnie otwiera drogę do organizacji tego typu wydarzeń w kolejnych latach. Czas jednak pokaże, co przyniesie nam wszystkim przyszłość, ale niewykluczone, że nie były to ostatnie e-targi zorganizowane przez Galicję Tomaszek.

2020-12-07
x

Kontakt z redakcją

© 2024 InfoMarket