AGD marki TCL już w Polsce

AGD marki TCL

TCL Electronics, jeden z największych producentów telewizorów na świecie i czołowy dostawca elektroniki użytkowej, zaprezentował podczas konferencji prasowej online premierowe telewizory, produkty audio oraz – nowość na rynku polskim – duże AGD. Lodówki marki TCL, w tym dwa modele typu side by side, dostępne są w naszym kraju od września 2020 r. Wykorzystują one technikę No Frost i charakteryzują się nowoczesnym wzornictwem oraz wysoką klasą energetyczną. W IV kwartale producent wprowadził kolejne modele. Wśród nowości są m.in. lodówki z dolną zamrażarką o pojemności całkowitej powyżej 300 l, a także 480-litrowy model side by side z kostkarką na drzwiach frontowych i czterodrzwiowy model o całkowitej pojemności 430 l. W pierwszych miesiącach przyszłego roku TCL planuje rozszerzenie oferty o pralki z bębnem o strukturze plastra miodu (Honeycomb Drum). Będą to łącznie cztery linie produktowe. W zależności od modelu znajdą się wśród nich urządzenia o maksymalnym załadunku od 6 do nawet 10 kg. Wszystkie charakteryzują się klasą efektywności energetycznej A+++ i maksymalną prędkością obrotową bębna wynoszącą 1400 obr./min. TCL odnotował wzrost rozpoznawalności marki w 2020 r., a dzieje się tak za sprawą głównych filarów: szerokiej gamy produktów, odpowiedniego prowadzenia marki, której przyświeca motto „Display Greatness”, sponsoringu sportowego oraz działań prokonsumenckich.

Marka TCL jest globalnym sponsorem FIBA (Fédération Internationale de Basketball), a w 2020 r. stworzyła swój team 6 ambasadorów wywodzących się z najlepszych europejskich drużyn piłkarskich. Są to: polski napastnik Krzysztof Piątek, francuski pomocnik Paul Pogba, kapitan reprezentacji Anglii Harry Kane, niemiecki napastnik Marco Reus, włoski bramkarz Gianluigi Donnarumma oraz hiszpański pomocnik Saúl Ñíguez. Zawodnicy, w ramach partnerstwa z TCL, występują w kampaniach reklamowych firmy online i offline do zakończenia Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej 2021. Firma TCL Polska stale rozszerza działania z myślą o konsumentach, zwiększając liczbę kanałów sprzedaży i organizując kolejne akcje specjalne dla klientów. W ten sposób coraz mocniej zaznacza swoją obecność na rynku polskim, będącym jednym z kluczowych i strategicznych krajów w Europie. Wychodząc naprzeciw konsumentom, w 2020 r. firma TCL przeprowadziła 2 akcje promocyjne. Pierwszą z nich była akcja typu cashback przeprowadzona w czerwcu 2020 r., skierowana do nowych nabywców telewizorów, w ramach której producent zwracał do 16 proc. wartości produktu na konto bankowe nowego nabywcy. Druga oferta specjalna, opracowana wspólnie z Krzysztofem Piątkiem, nosi nazwę #PiątekzTCL. W jej ramach, aby otrzymać nagrodę (np. koszulkę TCL z nadrukowanymi podpisami 6 ambasadorów marki), wystarczy w ciągu jednego z weekendów do 20 grudnia br. kupić produkt objęty promocją, zarejestrować się na stronie www. piatekztcl.pl i zgłosić tam swój zakup. Wśród sprzętów objętych akcją są m.in. chłodziarkozamrażarki RS520GM2120 i RC460GM2110.

2020-12-07
x

Kontakt z redakcją

© 2024 InfoMarket