ELDOM

Funkcjonalność i jakość od 25 lat

Funkcjonalność i jakość

Rozmowa z Magdaleną Popczyk-Słowik – dyrektor zarządzającą w firmie Eldom

Redakcja: 25 lat to wyjątkowa rocznica. Jakie były początki marki Eldom?

Magdalena Popczyk-Słowik: 25 lat temu grupa pasjonatów postanowiła zawiązać spółkę specjalizującą się w produkcji sprzętu AGD. Olbrzymia wiedza, zaangażowanie oraz doskonałe wyczucie potrzeb klienta pozwoliły jej ewoluować w rozpoznawalną markę o ugruntowanej pozycji na ryku. Trudno uwierzyć, że minęło już 25 lat, zwłaszcza że duża część pracowników towarzyszy nam przez ten czas. Mamy wrażenie, że znamy się od zawsze. Obecnie nasza sieć sprzedaży obejmuje czterech głównych dystrybutorów, sieci handlowe, kilkaset punktów sprzedaży detalicznej i hurtowni, a także prężnie działający sektor zakupów on-line.

Jak duża oferta sprzętu jest dostępna w portfolio Eldomu?

W tej chwili w naszej ofercie znajduje się ponad 300 produktów z kategorii: urządzenia kuchenne, zdrowie i uroda oraz wyposażenie domu. W podaną sumę nie wliczamy, oczywiście, części zamiennych, których zaplecze jest naprawdę imponujące. Stale monitorujemy potrzeby naszych klientów, jesteśmy dumni z tego, że właściwie nie ma miesiąca, w którym nie wprowadzilibyśmy kolejnych nowości.

Jak zmienił się rynek drobnego sprzętu AGD na przestrzeni tego okresu? Co dziś jest najważniejsze dla konsumentów?

Dzisiejszy konsument to osoba niezwykle świadoma, która wysoko ceni zarówno jakość produktu, jak i jej stosunek do ceny. Wyraźnie skończył się już okres, w którym wystarczyła jedynie rozpoznawalność danej marki, aby osiągnąć sukces. W dobie łatwego dostępu do informacji klienci zwracają uwagę na parametry urządzeń, ich żywotność, a także zaplecze serwisowe. Wyraźnie zauważamy, że wraz ze wzrostem świadomości ekologicznej rośnie w konsumentach potrzeba zaufania marce i inwestycji w produkt, który pozostanie z nimi na lata.

2020-11-08
x

Kontakt z redakcją

© 2024 InfoMarket