Użytkownik

Zaloguj

Zarejestruj

Sekcje

B/S/H/

Kampania #LikeABosch i nowe urządzenia

Kampania #LikeABosch

Rozmowa z Anną Drozdowską, odpowiedzialną za komunikację marek Bosch, Siemens i Gaggenau w kategorii MDA w BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego Sp. z o.o.

Redakcja: W październiku Bosch rozpoczął nową kampanię wizerunkową #Like- ABosch. Co zatem oznacza życie „tak jak Bosch”?

Anna Drozdowska: Hasło przewodnie naszej kampanii to „Żyj #LikeABosch”, czyli żyj zdrowo i w zgodzie z naturą. Gdy żyjesz jak Bosch, stajesz się bohaterem dnia codziennego i z łatwością radzisz sobie z domowymi obowiązkami. W ten sposób kontynuujemy więc misję, która zawsze nam przyświecała: tworzyć produkty, które ułatwiają życie ich użytkownikom.

Proszę opowiedzieć nieco więcej o samej kampanii i działaniach reklamowych marki. Gdzie pojawią się spoty #LikeABosch i co możemy w nich zobaczyć?

Kampania #LikeABosch to zupełnie nowa odsłona komunikacji marki i pierwsza prowadzona na tak szeroką skalę. Oparta jest na trzech niepowtarzalnych filmach reklamowych, w których prezentujemy tematy wspólne dla całej marki i ważne dla współczesnych konsumentów: życie w zgodzie z naturą, zdrowe gotowanie, dbanie o czystość. Dzięki tej kampanii, marka Bosch zwraca się do dużej grupy konsumentów, których interesuje jakość i niezawodność. Kampania #LikeABosch obejmuje wszystkie kategorie produktowe i podkreśla benefity urządzeń dużego i małego AGD. Reklamy pojawiają się we wszystkich mediach – na ekranach telewizorów oraz w serwisach VOD, w digitalu, a hasło „Żyj #LikeABosch” możemy usłyszeć w najpopularniejszych stacjach radiowych oraz zobaczyć w prasie oraz mediach społecznościowych.

Kampania #LikeABosch

Kampania #LikeABosch podkreśla najważniejszą misję marki Bosch, czyli ułatwianie codziennych obowiązków z zapewnieniem perfekcyjnych rezultatów.

Kampania #LikeABosch

Czy w nowej kampanii pojawiają się także urządzenia kompatybilne z platformą Home Connect?

Kampania #LikeABosch obejmuje między innymi pralki, suszarki do ubrań, zmywarki, piekarniki czy płyty grzewcze. Urządzenia prezentowane w spotach można podłączyć do innowacyjnej platformy cyfrowej Home Connect, która oferuje dodatkowe funkcje urządzeń i pozwala na zdalne zarządzanie gospodarstwem domowym.

Platforma Home Connect jest nieustannie rozwijana, z roku na rok wzbogacana o nowe rozwiązania i funkcje. Na co obecnie pozwalają urządzenia marki Bosch, które są z nią kompatybilne?

Od kilku lat konsekwentnie realizujemy strategię Hardware+, gdzie do wysokiej jakości sprzętu gospodarstwa domowego dodawane są usługi cyfrowe w znacznym stopniu rozszerzające możliwości urządzeń. Dzięki Home Connect produkt jest odpowiednio dopasowany do współczesnego stylu życia – coraz bardziej zdigitalizowanego, mobilnego oraz szybkiego. Możliwość zdalnego sterowania to, oczywiście, niejedyna funkcja urządzeń z Home Connect. Nieustanny rozwój platformy pozwala na wprowadzanie rozwiązań coraz lepiej dopasowanych do indywidualnych preferencji konsumenta. Oprócz zdalnego sterowania sprzętami, korzystania z wielu funkcji, użytkownik ma dostęp m.in. do przepisów kulinarnych czy usług partnerskich. Obecnie, istotną funkcją jest możliwość personalizacji, czyli ustawienia swojego ulubionego programu w pralce czy zmywarce lub zapamiętanie przez ekspres ulubionej kawy. Jeszcze do niedawna aplikacja Home Connect oferowała tylko kilka dodatkowych funkcji. Obecnie jest to kilkadziesiąt programów, między innymi Easy Start, podpowiadający, jakiego programu użyć do umycia danego załadunku w zmywarce lub Silence on Demand, redukujący pracę zmywarki, gdy potrzebujemy całkowitej ciszy.

Kampania #LikeABosch

Wśród dostępnych na rynku zmywarek marki Bosch znajdziemy również modele kompatybilne z platformą Home Connect, co umożliwia wygodną kontrolę parametrów pracy urządzenia za pomocą smartfona

W ostatnim czasie do oferty dużego AGD dołączyły również zmywarki PerfectDry, które świetnie wpisują się w założenia kampanii #LikeABosch. Jedną z innowacji, jaka została w nich zastosowana, jest kosz Extra Space. Czym charakteryzuje się to rozwiązanie?

Specjalnie opracowany trzeci kosz Extra Space jest przeznaczony na małe naczynia – zapewnia dodatkową przestrzeń na niewielkie przedmioty, takie jak części do ekspresów, małe filiżanki czy nakrętki, dla których nie ma specjalnego miejsca w zmywarce. Unikatowy kształt kosza maksymalnie wykorzystuje jego długość i głębokość, oferując jednocześnie bezpieczne rozmieszczenie naczyń. Konstrukcja w kształcie fali oraz pochyłe dno zapobiegają ich przesuwaniu, gromadzeniu się wody, a także przewracaniu lekkich rzeczy z plastiku. Bezpieczne mycie noży zapewnia specjalna, ruchoma część, umożliwiająca załadowanie większych kieliszków do górnego kosza. Dzięki trzeciemu koszowi można załadować do zmywarki wszystko co trzeba i cieszyć się świetnymi efektami mycia za każdym razem.

Co jeszcze wyróżnia nowe zmywarki Boscha spośród modeli tej marki dotychczas dostępnych na rynku?

Kolejną technologią, którą wykorzystaliśmy przy tworzeniu nowych zmywarek, jest specjalna strefa Extra Clean, umieszczona w zmodernizowanym górnym koszu i obsługiwana przez trzy obrotowe dysze wodne. Dzięki temu, do naczyń dociera trzykrotnie więcej wody, co zapewnia lepszą skuteczność mycia – bez konieczności podwyższania temperatury i dodawania detergentu. Strefa Extra Clean eliminuje potrzebę wstępnego, ręcznego oczyszczenia lub namaczania naczyń. W ten sposób mycie naczyń z zaschniętymi płatkami czy przypalonym crème brûlée nie stanowi żadnego problemu. Dysze można łatwo włączyć i wyłączyć jednym dotknięciem nawet w czasie trwania programu.

Kampania #LikeABosch

Na tegorocznych targach IFA 2020 Special Edition zadebiutowała m.in. nowa generacja zmywarek Perfect- Dry marki Bosch. Adekwatnie do swojej nazwy dzięki zastosowaniu zeolitu rozwiązuje ona jeden z największych problemów, czyli skuteczne suszenie pozmywanych naczyń.

Urządzenia zgodne ze „zdrowym i zrównoważonym stylem życia” #LikeABosch firma zaprezentowała także podczas targów IFA 2020 Special Edition. Jakie to są sprzęty i jakie są najciekawsze rozwiązania, które wykorzystują?

Chęć zdrowego odżywiania wśród konsumentów, możemy zauważyć w rosnących danych dotyczących sprzedaży lodówek, zamrażarek i drobnego sprzętu AGD. Konsumenci przywiązują również większą wagę do „inteligentnych” urządzeń domowych. Najważniejszą premierą na tegorocznych targach IFA była nowa platforma zmywarek z Home Connect. Te urządzenia nie tylko są zgodne z ideą zdrowego i zrównoważonego stylu życia, ale są również innowacyjne i dopasowane do indywidualnych preferencji konsumenta. Najnowsze zmywarki PerfectDry, w jednym cyklu mycia, oszczędzają nawet do 33,5 litra wody w porównaniu do tradycyjnego zmywania.

Czy wiadomo już, kiedy nowości z targów IFA pojawią się na rynku polskim?

Urządzenia zaprezentowane na tegorocznych targach IFA stopniowo wchodzą na polski rynek. Dostępne są już najnowsze zmywarki i będą do nich dołączać kolejne modele. Oferujemy również wachlarz urządzeń pozwalających na przechowywanie próżniowe, co utrzymuje się w duchu zero waste i dbania o środowisko, które marka Bosch nieustannie podkreśla w nowej kampanii #LikeABosch.

Rozmawiał Łukasz Sowiński

O firmie B/S/H/

O firmie

BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego Sp. z o.o. jest częścią międzynarodowego koncernu BSH Home Appliances Group. Firma oferuje na polskim rynku portfolio AGD marek Bosch, Siemens i Gaggenau. BSH ma w Polsce sześć fabryk. W trzech łódzkich zakładach produkowane są pralki, zmywarki i suszarki do ubrań, w dwóch wrocławskich piekarniki i lodówki, a w podrzeszowskiej Rogoźnicy małe AGD. BSH w Polsce oprócz fabryk ma również centra usług wspólnych. Pracują one na potrzeby BSH na całym świecie w takich obszarach jak usługi informatyczne, księgowe, handel zagraniczny czy centralne zakupy. Firma w Polsce rozwija Centrum Badań i Rozwoju w Łodzi oraz Centrum Kompetencyjne Digital & E-Commerce. BSH Home Appliances Group została utworzona w 1967 r. wspólnie przez Robert Bosch GmbH (Stuttgart) oraz Siemens AG (Monachium). Od stycznia 2015 r. w całości należy do Grupy Bosch. W ciągu swojej ponadpółwiecznej historii z niemieckiego, lokalnego eksportera stała się drugim co do wielkości producentem AGD na świecie. Globalnie BSH zatrudnia ponad 61 000 pracowników. Ma 42 fabryki na świecie, w których produkuje pełną gamę nowoczesnych urządzeń gospodarstwa domowego.

2020-11-01

Kontakt z redakcją

Zapisz się do newslettera

© 2020 InfoMarket