GfK

Partnerem targów IFA

Partnerem targów

W świecie nadmiaru danych, zakłóceń i niewłaściwego ich wykorzystywania umiejętność wyciągania praktycznych, rzetelnych i ustrukturyzowanych wniosków jest kluczem do sukcesu każdej firmy. Dlatego IFA, czołowe światowe targi elektroniki konsumenckiej i biurowej, oraz GfK, światowy lider w dziedzinie danych i analiz dla branży produktów konsumenckich, połączyły siły, wzmacniając swoje globalne partnerstwo w celu wsparcia branży.

Począwszy od edycji specjalnej IFA 2020, GfK zapewni partnerom i widzom targów IFA nie tylko swoje wiarygodne insighty, ale także prognozy i rekomendacje biznesowe, które pomogą im w podejmowaniu trafnych decyzji. W tym roku po raz pierwszy wykorzystana została nowa platforma oparta na sztucznej inteligencji – gfknewron, współtworzona przez kluczowych klientów GfK.

GfK współpracuje z IFA od wielu lat i współpraca ta okazała się bardzo owocna. GfK jest także zaufanym partnerem dla branży od ponad 85 lat. Jej wartościowe dane i analizy są prawdziwym atutem dla producentów i dystrybutorów – komentuje Jens Heithecker, dyrektor wykonawczy IFA Berlin. W konsekwencji to partnerstwo obejmuje teraz globalną rodzinę IFA, w tym CE China i CE Week w USA.

Peter Feld, CEO GfK, dodaje: W 2020 r. na rynkach doszło do bezprecedensowych zakłóceń. Kilka aspektów tego zakłócenia będzie miało wpływ na branżę przez wiele lat i wpłynie na zmianę szybkości podejmowania decyzji. Dlatego kluczowe jest szybkie podejmowanie właściwych decyzji biznesowych i wydobywanie właściwych sygnałów z szumu. Nasze globalne partnerstwo z IFA jeszcze bardziej zbliży społeczność, a nasza nowa platforma oparta na sztucznej inteligencji – gfknewron umożliwi szybkie podejmowanie decyzji, zapewniając stały dostęp do krytycznej wiedzy i rekomendacji.

Podczas tegorocznej edycji specjalnej IFA 2020 przedstawiciel instytutu GfK był obecny na scenie podczas IFA Global Press Conference. GfK była również częścią IFA Xtended Space. Interesujące otwierające przemówienia i podsumowujące prezentacje na koniec dnia można znaleźć na specjalnej stronie GfK. Prezentacje były również transmitowane na żywo i bezpłatnie za pośrednictwem IFA Xtended Space.

2020-09-25
x

Kontakt z redakcją

© 2024 InfoMarket