AMICA

Z nagrodami „Innovation 2020”

Z nagrodami

Na początku czerwca w formule online odbyła się uroczysta gala wręczenia nagród konkursu „Innovation 2020”, organizowanego przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR. Amica otrzymała dwie nagrody za innowacyjne działania produktowo-komunikacyjne: brązową nagrodę za skuteczne wdrożenie na rynek piekarnika OpenUp! oraz srebrną za kampanię CSR „Amica for others”.

Wdrożenie na rynek oraz działania komunikacyjne dotyczące piekarnika z funkcją OpenUp! zostały nagrodzone za innowacyjność podejścia. Jury doceniło nowoczesną funkcję zastosowaną w urządzeniu, która znacznie ułatwia życie użytkownikom. Proste, a jednocześnie bardzo nowatorskie rozwiązanie, dzięki któremu drzwiczki piekarnika otwierają się po jednym dotknięciu, okazało się przełomowe i bardzo przypadło do gustu kapitule.

Kto powiedział, że kampanie sprzętu AGD nie mogą być atrakcyjne? Nasz zespół marketingu udowodnił, że działa innowacyjnie i nietuzinkowo! Brąz i srebro w konkursie „Innovation 2020”, organizowanym przez SAR, za kampanię piekarników z funkcją OpenUp! oraz odważny projekt CSR „Amica for others” – po raz pierwszy dla Amiki – są tego jasnym dowodem. Dziękuję całemu zespołowi za pracę włożoną w obie kampanie – mówi Paweł Rydz, dyrektor ds. marketingu w grupie Amica.

Nagrodzona srebrem kampania CSR „Amica for others”, mająca na celu uwrażliwienie konsumentów na problemy ogólnospołeczne, została wyróżniona za odwagę i konsekwencję w komunikowaniu potrzeby otwierania się na bliskich-dalekich sąsiadów.

Projekt „Amica for others” to wynik głębokich badań konsumenckich i pracy wielu osób. Analizowaliśmy liczne aspekty dotyczące dzisiejszego społeczeństwa. Samotność okazała się być jednym z tych kluczowych, na który chcieliśmy zwrócić uwagę w naszej kampanii. Cieszę się, że została doceniona, gdyż to kolejna szansa na to, aby komunikat trafił do wielu osób i został dostrzeżony. Dziękuję naszym partnerom za ogromne zaangażowanie w ten projekt, w szczególności agencji C108. To nasz wspólny sukces – mówi Joanna Lewandowska, strategiczny menedżer ds. komunikacji marki w grupie Amica.

2020-07-06
x

Kontakt z redakcją

© 2024 InfoMarket