Użytkownik

Zaloguj

Zarejestruj

Sekcje

HOEGERT TECHNIK

Paweł Trela ambasadorem marki

Paweł Trela

Marka Högert Technik, dostarczająca na rynek narzędzia ręczne zaprojektowane z myślą o intensywnej eksploatacji i wymagających użytkownikach, rozpoczęła współpracę z Pawłem Trelą – licencjonowanym drifterem i kierowcą rajdowym.

Marka Högert Technik ma w ofercie duży asortyment narzędzi ręcznych oraz artykułów BHP, a niedawno oferta została rozszerzona o nową kategorię – narzędzia motoryzacyjne.

Uwzględniając najnowszą strategię naszej marki, koncentrującą się między innymi na grupie narzędzi dla rynku automotive, naturalny był dla nas wybór czołowego zawodnika motorsportu, jakim jest Paweł Trela – podkreśla Michał Garwacki, marketing manager. – Dodatkowo Paweł, jako fachowiec, konstruktor-mechanik, na co dzień używający narzędzi w ekstremalnych warunkach, świetnie wpisuje się w koncepcję marki. Jego opinia jako eksperta jest dla nas bardzo ważna – dodaje.

Nawiązując współpracę z Pawłem Trelą, firma Högert Technik chce budować swoją przewagę na rynku narzędzi motoryzacyjnych. Działania obejmą przede wszystkim nagranie serii materiałów wideo pokazujących m.in. przygotowanie samodzielnie skonstruowanego przez Pawła Trelę samochodu „MayBug” do zawodów w bieżącym sezonie. Będzie on również pełnił funkcję konsultanta – jego wiedza, doświadczenie i fakt, że pracuje z narzędziami i odzieżą BHP w ekstremalnych warunkach, pozwolą na udoskonalanie produktów firmy. Jako fachowiec w dziedzinie budowy i konstrukcji maszyn będzie także uczestniczył w projekcie edukacyjnym dla szkół samochodowych realizowanym przez markę w tym roku. Całość działań obserwować będzie można w mediach społecznościowych marki oraz Pawła Treli. Za współpracę z nowym ambasadorem odpowiada agencja Crockett Media.

To bardzo ciekawy i nietuzinkowy projekt, dlatego cieszy nas fakt, że to właśnie Paweł Trela będzie ambasadorem marki Högert Technik. Dotychczas na polskim rynku automotive nie doświadczyliśmy tego rodzaju współpracy – łączymy tu działania zarówno wizerunkowe, jak i edukacyjne, a ambasador marki ma wpływ nie tylko na jej postrzeganie przez konsumentów, ale realne przełożenie na ulepszanie produktów. Działania zostały zaplanowane w taki sposób, by angażować, edukować, być w interakcji z użytkownikami narzędzi – podkreśla Karol Kowalski, dyrektor zarządzający Crockett Media.

Paweł Trela
2020-06-29

Kontakt z redakcją

Zapisz się do newslettera

© 2020 InfoMarket