SPOTIFY

Kampania „Listening Together”

Kampania

Bez względu na to, gdzie byliśmy, kilka ostatnich tygodni spędzaliśmy zwykle w domach, szukając nowych, kreatywnych sposobów na wykorzystanie wolnego czasu i bycie w kontakcie z bliskimi. Twórcy serwisu streamingowego Spotify wyszli naprzeciw związanym z tym potrzebom i wystartowali z kampanią „Listening Together”.

W ramach akcji użytkownicy platformy Spotify znajdą zupełnie nowe playlisty i podcasty, stworzone przez polskich i zagranicznych twórców, podcasterów i influencerów, których oni sami słuchają podczas domowych czynności. Margaret i Dawid Podsiadło to tylko niektórzy z artystów, którzy przygotowali listy z rekomendowanymi utworami, które towarzyszą im podczas ulubionych domowych zajęć. Globalnie w projekt zaangażowali się tacy artyści jak Selena Gomez, Dolly Parton, Normani czy Lil Yachty. Playlisty przez nich stworzone, idealne do słuchania w trakcie gotowania, medytacji bądź leniuchowania, są już dostępne na Spotify. Kolejni artyści będą dzielić się swoimi rekomendacjami już wkrótce, oferując użytkownikom coraz więcej treści polecanych do słuchania w domu, by zapewnić im komfort i poczucie wspólnoty, wtedy, kiedy ich najbardziej potrzebują. A to wszystko na wyciągnięcie ręki w jednym, łatwo dostępnym miejscu, w zakładce „W domu” na Spotify. Ponadto w ramach projektu „Listening Together” Spotify uruchomił stronę internetową spotify.com/together, na której możemy sprawdzić, jakie utwory są jednocześnie odsłuchiwane przez użytkowników platformy na całym świecie. Teraz, kiedy dwie nieznajome osoby zaczną w tym samym czasie słuchać tego samego utworu, możemy zobaczyć skąd pochodzą. A to wszystko, by odkryć moc muzyki i zbliżać ludzi do siebie.

2020-06-25
x

Kontakt z redakcją

© 2024 InfoMarket