JURA

Bezpieczna i bezkontaktowa naprawa

Bezpieczna i bezkontaktowa

Jak przetrwać okres samoizolacji w czasie pandemii? Bez wątpienia pomoże w tym dobra kawa. Niestety, nawet najlepszy sprzęt może ulec po czasie awarii lub po prostu potrzebować rutynowego przeglądu po wielu latach wiernej pracy. Dlatego szwajcarska marka JURA promuje obecnie formę bezkontaktowego serwisu.

Showroom i serwis JURA Poland przy ulicy Puławskiej 366 w Warszawie są ponownie czynne w godzinach 9-17. W związku z tym, wprowadzono dodatkowe środki ostrożności:
- przy wejściu dostępny jest płyn dezynfekujący do rąk,

- jednocześnie w showroomie może przebywać 4 klientów,
- obsługa pracuje w przyłbicach ochronnych,
- drzwi między showroomem, a dalszą częścią biura pozostaną zamknięte.

W przypadku chęci przekazania ekspresu do naprawy można:
- wysłać go przesyłką kurierską;
- skorzystać z serwisu 24/7 przed budynkiem firmy.

Na szczególną uwagę zasługuje ta ostatnia opcja. W każdej chwili klienci mają możliwość pozostawienia urządzenia w jednej z czterech skrytek depozytowych znajdujących się przed wejściem do głównej siedziby JURA Poland, przy ulicy Puławskiej 366 w Warszawie, w celu dokonania naprawy. Wystarczy wypełnić internetowy formularz rejestracyjny. W wiadomości zwrotnej klient otrzyma jednorazowy kod do skrytki, w której bezpiecznie może pozostawić urządzenie marki JURA.

Następnie pracownicy odbiorą urządzenie, dokonają jego diagnostyki i skontaktują się z klientem w celu poinformowania o ewentualnych kosztach naprawy i dalszych krokach. Skrytki depozytowe są monitorowane przez kamerę i zabezpieczone przed kradzieżą, są więc w pełni bezpiecznym rozwiązaniem. Wykonywane są zarówno naprawy w ramach gwarancji, jak i pogwarancyjne. Po naprawie urządzenie może być odesłane do klienta lub przygotowane do odbioru w centrum serwisowym bądź skrytce depozytowej.

2020-04-30
x

Kontakt z redakcją

© 2024 InfoMarket