JURA

Podsumowała rok 2019

Podsumowała

Firma JURA Elektroapparate AG, z siedzibą w Niederbuchsiten, ponownie odnotowała pozytywne wyniki finansowe w ubiegłym roku budżetowym. Sprzedaż wzrosła o 5,1 proc. do poziomu 542,4 mln CHF.

Po raz pierwszy szef JURA, Emanuel Probst, nie powitał zainteresowanych przedstawicieli mediów w centrali firmy w Niederbuchsiten, ale zaprosił ich do cyfrowej transmisji na żywo. – Taką postawą chcemy dać przykład i pokazać odpowiednie zachowania podczas sytuacji, która dynamicznie zmienia się dziś na całym świecie – powiedział. W 2019 r. JURA sprzedała 398 000 sztuk w pełni automatycznych ekspresów do kawy, co jest wynikiem o 18 000 szt. lepszym w porównaniu do roku poprzedniego. – Siłą napędową okazały się nasze modele ENA8, E8, S8 i X8 – powiedział prezes Emanuel Probst na konferencji prasowej. Na szczególne wyróżnienie zasługuje tempo zmian na rynkach w Polsce, Francji, Belgii i Kanadzie. JURA cieszy się również z przedłużenia umowy z ambasadorem marki Rogerem Federerem na kolejne pięć lat. Firma współpracuje z nim od 2006 r.

Pod koniec października 2019 r. firma zainaugurowała nowy projekt – JURA Campus, nowoczesne centrum innowacji, jakości i nowych rozwiązań. – Dzięki kampusowi JURA tworzymy dziś fundament do odniesienia sukcesu jutro – mówi Emanuel Probst. Zwiększone możliwości laboratoryjne i innowacyjne umożliwią krótsze cykle rozwojowe przy jednoczesnym podnoszeniu jakości produktów. Kampus ma zostać otwarty na koniec 2021 r. – W 2020 r. naszym celem jest 420 000 sprzedanych urządzeń – mówi Probst. – Wykorzystujemy obecną sytuację firmy, żeby konsekwentnie rozwijać się w procesie innowacji i digitalizacji, z jeszcze większą energią i uwagą.

2020-04-30
x

Kontakt z redakcją

© 2024 InfoMarket