BOCONCEPT

20-lecie w Polsce

20-lecie w Polsce

Marka BoConcept hucznie świętowała dwudziestolecie działalności na polskim rynku. W salonie przy ul. Woronicza 31 w Warszawie bawiło się ponad 200 architektów, partnerów biznesowych, przyjaciół marki oraz przedstawicieli mediów. Spotkaniu towarzyszyły najlepszy duński design, wysmakowana kuchnia, a także najnowsze osiągnięcia techniki.

Wydarzenie poprowadziła Ewa Mierzejewska – historyk sztuki i znana dziennikarka od lat związana z branżą wnętrzarską. Przywołała ona kilka wspomnień o designie sprzed dwóch dekad oraz historii marki BoConcept. Można było też posłuchać ciekawostek o produktach BoConcept z 2000 r., które przedstawił Kamil Maślanka, właściciel salonu BoConcept. Na polskich urodzinach BoConcept obecna była też Zoe Shields, country manager BoConcept A/S. Partnerem wydarzenia był Samsung. Uwagę gości zwracała ściana zaaranżowana najnowszymi telewizorami tej marki z serii QLED i The Frame, na których wyświetlano filmy promocyjne BoConcept z ostatnich 20 lat. Uczestnicy spotkania jako pierwsi w Europie mieli też okazję zobaczyć najnowszy telewizor koreańskiej marki – The Sero. Ważnym punktem wydarzenia były warsztaty kulinarne Cook Story by Samsung, poprowadzone przez Bartosza „Snecza” Dębskiego – znanego szefa kuchni, blogera kulinarnego i redaktora prowadzącego audycje kulinarne w Newonce Radio. Jego interpretacja meksykańskiej kuchni z użyciem ciekłego azotu oczarowała podniebienia gości.

Na urodzinowej imprezie nie mogło, oczywiście, zabraknąć prezentów. Tym razem jednak obdarowany został nie jubilat, lecz goście, wśród których rozlosowano vouchery na zakupy i upominki rzeczowe. Zwycięzca loterii otrzymał fotel Imola od BoConcept w dowolnej wybranej przez siebie tkaninie wraz z poradą projektanta, a także – prawdziwa gratka! – kolekcjonerską miniaturę fotela Imola w skali 1:16.

2020-03-30
x

Kontakt z redakcją

© 2024 InfoMarket