DLF , LAURASTAR

Doskonałe prasowanie już od 40 lat

Doskonałe prasowanie

Rozmowa z Arkadiuszem Grochowskim – dyrektorem sprzedaży i marketingu w firmie DLF sp. z o.o. – oficjalnym importerem i dystrybutorem marki Laurastar w Polsce

Redakcja: DLF sp. z o.o. od roku jest dystrybutorem marki Laurastar na polskim rynku. Jak w kilku zdaniach można podsumować ten okres?

Arkadiusz Grochowski: To był dla nas czas intensywnej pracy handlowej i marketingowej. Pracowaliśmy nad stworzeniem odpowiednich struktur, uczestniczyliśmy w licznych szkoleniach, odkrywając prasowanie na nowo. Laurastar zmienia pojęcie dbania o tkaniny, zmienia nasze przyzwyczajenia. Najpierw sami musieliśmy to zrozumieć, by móc tę wiedzę przekazać klientom.

Co udało się zrobić w kwestii rozwoju sprzedaży i marketingu produktów marki Laurastar na polskim rynku?

Produkty Laurastar udało się wprowadzić do oferty największych sieci handlowych: Media Markt, Media Expert oraz RTV Euro AGD. W stacjonarnych sklepach Media Markt cyklicznie organizowane są pokazy działania urządzeń. Dzięki takim pokazom jesteśmy w stanie uzmysłowić klientowi, jakie udogodnienia niesie za sobą posiadanie takiego sprzętu oraz wartość i jakość, jakie reprezentuje. Jeśli chodzi o działania marketingowe, zaczęliśmy rozpoznawanie rynku fashion. Wzięliśmy udział w kilku pokazach mody, w tym Marty Banaszek oraz Tomasza Ossolińskiego. Zaangażowaliśmy się również w event weddingowy. Podjęliśmy współpracę z kilkoma blogerami, jesteśmy aktywni w social mediach. To, co nas niezmiernie cieszy, to bardzo pozytywny feedback od osób, które miały do czynienia z naszymi urządzeniami. Ten, kto raz spróbował pracy z produktami Laurastar, nie chce już wracać do tradycyjnego żelazka.

Jakie działania planowane są w najbliższej przyszłości?

Z całą pewnością będziemy nadal rozwijać dostępność naszych produktów w sklepach. W dalszym ciągu za cel stawiamy sobie samodoskonalenie wiedzy na temat naszych produktów i ich stosowania. Kluczem jest znalezienie właściwego sposobu na przekazanie tej wiedzy naszym klientom. Planujemy rozwinąć Klub Laurastar, by użytkownicy mogli czerpać jeszcze więcej korzyści z posiadania urządzeń naszej marki.

2020-01-02
x

Kontakt z redakcją

© 2024 InfoMarket